תלמידות מבחר נקלטות להכשרה קלינית ב"מעייני הישועה"

35 תלמידות שנה שנייה במסלול סיעוד של מכללת מבחר נקלטו לפרק ההכשרה הקלינית ב"מעייני הישועה". תלמידות שנה שניה במסלול סיעוד מבצעות הכשרה קלינית במשך 4 חודשים – בכל שבוע הן מתייצבות לשלוש משמרות במרכז הרפואי ועובדות במחלקות שונות על מנת לרכוש נסיון מעשי במגוון תחומי פעילות רפואית. התואר אותו יקבלו התלמידות, עם סיום הלימודים, יהיה תואר ראשון (BSN) מטעם המרכז האקדמי לב הפועל בשיתוף פעולה עם מכללת מבחר ()

כיכר השבת | מקודם |
מנכ"ל מבחר הרב מאיר יעקובוביץ נואם בפני התלמידות (צילום: יחסי ציבור)

מכללת מבחר והמרכז הרפואי "מעייני הישועה" קיימו בשבוע שעבר אירוע חגיגי ,לרגל קליטת 35 תלמידות שנה שניה במסלול סיעוד להכשרה קלינית ב"מעייני הישועה". שיתוף הפעולה בין "מבחר" ל"מעייני הישועה", הכולל מתן מלגות למימון הלימודים וקליטת כח אדם איכותי ומקצועי לעבודה ב"מעייני הישועה, עם תום הלימודים – מהווה שיתוף פעולה אסטרטגי שתוצאותיו ניכרות בשטח.

התלמידות התקבלו במאור פנים ע"י הנהלת אגף הסיעוד ב"מעייני הישועה", מנכ"ל "מעייני הישועה" הרב גרשון לידר ומנכ"ל מכללת מבחר הרב מאיר יעקובוביץ'. רב המרכז הרפואי "מעייני הישועה" הרה"ג הופנר שליט"א נשא את ההרצאה המרכזית שעסקה בהיבטים פרקטיים של רפואה והלכה: כיצד אמורה לתפקד אחות שנמצאת במשמרת במהלך שבת ויום טוב, מהי ההגדרה ההלכתית המדויקת למוות וכו'. בהמשך להרצאתו של הרה"ג הופנר יתקיימו ב"מבחר" בחודש הקרוב שלושה ימי עיון מרוכזים להכשרת תלמידות מסלול סיעוד בנושא רפואה והלכה.

אחת התלמידות עמה שוחחנו אומרת כי "מרגש אותי להתקבל לפרק ההכשרה הקלינית ב"מעייני הישועה. זה מוסד חרדי שעוסק ברפואה וחסד. אלה הערכים אליהם אנחנו מתחנכות במכללת מבחר – להעניק טיפול רפואי מתוך גישה של חסד, לא רק כעבודה שמטרתה לפרנס". הרב גרשון לידר הצהיר בפני התלמידות והסגל הבכיר של אגף הסיעוד "בוגרות מבחר הן , מבחינתי, עתודה ניהולית לאגף הסיעוד בעוד עשור שנים. אני מצפה מהתלמידות לרכוש את כל הכלים המקצועיים שאנו ב"מעייני הישועה" יכולים להעניק ולשרת את המטופלים מתוך גישה של רחמנות וגמילות חסד, המאפיינת תלמידות חרדיות".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר