יעל קליגר: מטר שישים של בחירה מוצלחת

מיד התקשרתי לשדכנית, ואמרתי לה, שהוא אמנם בחור נחמד, אבל לא תודה. פשוט לא. הבחור ב-15 ס"מ נמוך ממני, וזה ממש לא מסתדר לי עם רשימת המכולת שהכנתי (מאמע)

יעל קליגר | כיכר השבת |
יעל קליגר (צילום אישי)

כשנשאלתי אם אני מעוניינת להשתתף בפרוייקט, "נשים בוחרות מהחיים" שכל אחת בוחרת את הבחירה המשמעותית שמדברת לליבה, הספיק לי ממש זמן קצרצר בשביל להיענות בחיוב, כי הבחירה שאני החלטתי לשתף בה, יש בה מעבר לבחירה אישית, גם מסר שלעיתים, נופל לאנשים מסוימים בזמן נכון, ואם אזכה גם הפעם, והיה זה שכרי.

הבחירה המדוברת, היא לא עוד בחירה במסע בחירות, שאחרי 4 שנים (במקרה האופטימלי, ובמקרה המעשי, אחרי שנתיים) אפשר להתחרט, לומר אופסס, זו היתה טעות, זה לא זה..

זה גם לא בחירת קריירה שגם את זה, אם לומדים כמה שנים ובסוף לא מתחברים. אז נכון שלכאורה התבזבזו להם כמה שנים מהחיים, אבל לפחות בזמן הזה רכשנו ידע נוסף, וממשיכים הלאה לאפיק שיותר מתחברים אליו, אבל לא משאירים פצועים בשטח..

מדובר על בחירה לחיים, בחירה בבן זוג.

כשהייתי בתקופת זמן זו בחיי, גם אני כמו כל אחת, חיפשתי את האחד שיתאים לי, האחד שייכנס למשבצת החלומות שפנטזתי, האחד שאוכל לסמן "וי" לצד כל אחד מרשימת המכולת שהיתה כמשנה ברורה וסדורה בראשי.

שדכנית אמיצה הציעה לי בחור נפלא, פרסה בפנינו את שפע מעלותיו, והלכתי נרגשת לפגשו. דקה אחרי שקלטתי איך נראה הבחור, הרגשתי שמשהו השתבש לחלוטין. הבחור נמוך ממני ב 15 ס"מ, וזה ממש לא מה שהיה בתוכנית המקורית.. אז מפני כבודו, נשארתי לפגישה המתוכננת, שהיתה נעימה ונינוחה להפליא.

אבל מיד התקשרתי לשדכנית, ואמרתי לה, שהוא אמנם בחור נחמד, אבל לא תודה. פשוט לא. הבחור ב-15 ס"מ נמוך ממני, וזה ממש לא מסתדר לי עם רשימת המכולת שהכנתי..

ואז.. אז נפגשתי במשך שנה שלמה עם עוד אי אילו בחורים חביבים יותר או פחות, ותמיד חזרתי לבית ואמרתי להורי, שבכנות, הבחור הנמוך ממני, היה הנחמד מכולם..

אלוקים ברוב טובו, סובב וגילגל דברים בצורה פלאית, שבסופו של דבר, מצאתי את עצמי לאחר שנה, נפגשת איתו בשנית, אחרי פגישה נוספת, אמרתי לו ישירות וברורות, שהוא מאוד נחמד, אבל הפער הזה בגובה קשה לי, ואם הוא מוכן שנפגש עד שארגיש בנח, אבל שייקח בחשבון שייתכן וזה לא יקרה.. הוא שפע בטחון עצמי בשאר מעלותיו, והסכים לקחת את הסיכון.

כך יצאנו למשך תקופה, עד שהרגשתי שגם אם עדיין לא התרגלתי לפער הגבהים, אני יודעת בוודאות, שאני לא מוכנה לוותר עליו, לא מוכנה לוותר עליו לטובת אף אחת אחרת. והחלטתי לבחור את האדם ולא את המסגרת, בחרתי בקנקן, בחרתי באישיות, בחרתי בחיים שלי.

ומני אז ועד היום, לאחר חי שנים, אני בכל יום מודה לאלוקים מחדש, על שנתן לי את השכל לבחור מהראש, ורק אחר כך לתת ללב להצטרף..

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר