פייסבוק החלה למחוק אלפי "לייקים" מעמודי פייסבוק ישראלים

הרשת החברתית הגדולה בעולם החלה לבצע מחיקות של אלפי עוקבים (לייקים) שבוצעו על ידי חשבונות שכבר אינם פעילים או על ידי חשבונות פיקטיביים שהוסרו מהרשת (חדשות)

חיים אבני | כיכר השבת |
(פלאש 90)

מנהלי עמודים, כנסו לכוננות ספיגה: כשבוע לאחר שהחלה הרשת החברתית הגדולה בעולם להתריע בפני מנהלי העמודים בישראל על כך שהיא עומדת לבצע מחיקה של חשבונות שאינם רלוונטיים יותר, החלה החברה למחוק אלפי "לייקים" מעמודי הפייסבוק הישראליים.

בהודעה ששלחה החברה למנהלי העמודים הגדולים בישראל בשבועות האחרונים נכתב כי "לאחרונה ביצענו עדכון בדרך שבה אנחנו מודדים כמה אנשים אוהבים את הדף שלך. ייתכן שתראה ירידה בסימוני 'אהבתי' בדפים לאחר 12 במרץ, כשנסיר סימוני 'אהבתי' של חשבונות פייסבוק לא פעילים".

מחיקת העוקבים מפייסבוק מתבצעת לאחר שאלגוריתמים של החברה מזהים חשבונות פייסבוק שכבר אינם פעילים, בין אם מדובר בעמודים שהושעו על ידי המשתמשים אך לא נמחקו וכך נותרו מסומנים כאוהדים של עמוד הפייסבוק, ובין אם מדובר בחשבונות של משתמשים שהלכו לעולמם והפכו לעמודי הנצחה.

בפייסבוק, שהחלה לחדש את המלחמה בחשבונות פיקטיביים, החליטו כעת גם למחוק את סימוני ה"לייק" מדפים שסומנו כאהובים על ידי המשתמש הלא פעיל.

כאמור, בימים האחרונים החלו מנהלי העמודים הגדולים בישראל לחוות על בשרם את מדיניות המחיקה החדשה. רבים מדפי הפייסבוק הפופולריים בישראל ספגו ירידה של אלפי אוהדים. למרות זאת, מחיקת הלייקים לא אמורה כמובן להשפיע על תפוצת הפוסטים בעמודים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר