ספירת המעטפות הכפולות

אכזבה חרדית: ח"כ יעקב אשר יישאר מחוץ לכנסת

ספירת המעטפות הכפולות בכנסת לקראת סיום ומסתמן כי 'הליכוד' סופית עם 30 מנדטים, מרצ מתחזקת לחמישה מנדטים על חשבון הרשימה הערבית המשותפת שיורדת ל-13 • לעומת זאת יהדות התורה מכניסה שישה מנדטים בלבד וח"כ יעקב אשר יישאר מחוץ לכנסת • מפלגת 'יחד' של אלי ישי נותרת סופית בחוץ (חדשות)

ספירת המעטפות הכפולות (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

בחירות 2015: בכנסת נמשכת ספירת המעטפות הכפולות וקולות החיילים והבוקר (רביעי) לאחר ספירת קרוב ל-200 אלף קולות מסתמן כי 'הליכוד' שהתנדנד בין 29 ל-30 מנדטים, מתייצב על המנדט ה-30 עם יותר מ-50 אלף קולות המעטפות הכפולות.

מנגד, מפלגת מרצ מתחזקת גם היא ומתייצבת על חמישה מנדטים, על חשבן הרשימה הערבית המשותפת שיורדת ל-13 מנדטים. בכך, ראש מרצ זהבה גלאון, עשויה להישאר בתפקידה.

לעומת זאת, בציבור החרדי ישנה אכזבה כאשר מפלגת 'יהדות התורה' שהתנדנדה בין 6 ל-7 מנדטים, מאבדת את המנדט השביעי לטובת הליכוד וח"כ יעקב אשר יישאר מחוץ לכנסת.

מפלגת ש"ס קיבלה 240,907 קולות ו'יהדות התורה' קיבלה 211,603 קולות - עלייה של כ-15 אף קולות לעומת הבחירות ב-2013, אך העלייה לא הספיקה כדי להכניס את ח"כ יעקב אשר.

יצוין כי בקרב החיילים מפלגת 'עלה ירוק' קיבלה 8,400 קולות, אך כידוע לא עברה את אחוז החסימה.

מפלגת 'יחד' של ח"כ אלי ישי נותרת גם היא מחוץ לכנסת עם כ-125 אלף קולות, שלא מספיקים לה לעבור את אחוז החסימה שעומד על כ-135 אלף קולות.

תוצאות האמת יפורסמו בצהריים על-ידי ועדת הבירות המרכזית ובתחילת השבוע הבא יחל נשיא המדינה ראובן ריבלין בהתייעצויות עם הסיעות בסומן יחליט על מי הוא מטיל את הרכבת הממשלה.

אתמול לקראת השעה 22:00 החלה ספרתית המעטפות הכפולות הכוללת את קולות חיילי צה"ל, אנשי נציגויות ישראל ברחבי העולם, אסירים, חולים המאושפזים בבתי החולים ואשי הצוותים הרפואיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר