תיעוד בלעדי

במטוס אחד בדרך לפריז: חכם שלום כהן ויאיר לפיד

עם תום מערכת הבחירות הסוערת, שהסתיימה בהפסד מבחינת יש עתיד שזכתה ב-11 מנדטים בלבד וכנראה תישאר באופוזיציה, יו"ר המפלגה יאיר לפיד יצא לנופש בפריז. אך באותו מטוס נמצא גם נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן, בדרכו למסע חיזוק. "תמסרו לו דרישת שלום", אמר לפיד (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"ש כהן ויאיר לפיד בדרך לפריז, הבוקר (צילום בלעדי: שלומי כהן, כיכר השבת)

בחירות 2015 • הרכבת הממשלה: אין ספק שיו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד הוא אחד המפסידים הגדולים בבחירות. מתפקיד שר האוצר הוא ילך אל ספסלי האופוזיציה ויצטרך לראות את חברי הכנסת החרדים משתלטים ככל הנראה על כיסאות הממשלה.

ההצהרות שלו כי ראש הממשלה בנימין נתניהו מנותק וכי הוא לא יכהן קדנציה נוספת לא התגשמו, ויותר מהכל - מהסיעה הגדולה בכנסת עם תשעה עשר מנדטים לפיד צנח לאחת עשר מנדטים בלבד, למרות ואולי

ל"כיכר השבת" נודע כי הבוקר (חמישי), הגיע יאיר לפיד יחד עם רעייתו ליהיא לשדה התעופה בן גוריון, בכדי לצאת לנופש פרטי בפריז.

אך באורח מקרי ובמקביל, כפי שפורסם לראשונה ב"כיכר השבת", הבוקר יוצא נשיא מועצת חכמי התורה הגאון רבי שלום כהן למסע חיזוק בפריז שבשיאו ישתתף בכינוס מיוחד של ארגון 'דרשו'.

צירוף הנסיבות הביא לכך שגם נשיא המועצת וגם יו"ר 'יש עתיד' טסים באותו המטוס לפריז, הרב למסע תורני ואילו הח"כ לנופש פרטי.

"אתה יודע שנשיא מועצת החכמים הרב שלום כהן יחד אתך במטוס?" נשאל לפיד והשיב: "תמסרו לרב דרישת שלום". אך השניים לא נפגשו זה מול זה במטוס, אולי הדבר יקרה בנחיתה בפריז.

הגר"ש כהן במטוס
יאיר לפיד ורעייתו במטוס
הגר"ש כהן בדרכו למטוס
לפיד בדרכו למטוס

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר