במחנה הציוני מאשימים: "איך אפשר לנצח עם יאיר גרבוז?"

במחנה הציוני מחפשים אשמים. עמיר פרץ טען כי דבריו של יאיר גרבוז על "מנשקי הקמעות", הבריחו מצביעים וחיזקו את הימין. גם יו"ר המפלגה יצחק הרצוג טען שהוא הזיק (פוליטי)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
יאיר גרבוז (משה שי - פלאש 90)

בחירות 2015: אחרי הכישלון בבחירות, במפלגת המחנה הציוני מחפשים אשמים לתבוסה כנגד הליכוד, וחלק מחברי המפלגה האשימו כי עם אמירותיו של יאיר גרבוז בעצרת השמאל בכיכר רבין לפני כשבועיים, לא ניתן היה לנצח את הימין.

חבר הכנסת עמיר פרץ מתח ביקורת על כך במהלך ישיבת הסיעה אתמול (רביעי) ואמר: "איך אתה יכול לנצח כשיש התבטאויות כאלה כמו של גרבוז? האמירות של גרבוז הרימו מחדש את החומות שהצלחנו להוריד בין הקיבוץ לעיר פיתוח בדרום".

גם יו"ר המפלגה חבר הכנסת יצחק הרצוג טען הבוקר כי נאום גרבוז והפחדת נתניהו ממנו גרמו לתבוסת המפלגה. "ללא צל של ספק נאום גרבוז פגע, ואין לי שום קשר אליו. לא נוגעים באמונות ודעות, לי יש חוק וזה שאסור לפגוע באמונתו של אדם", אמר לגל"צ.

כזכור, בעצרת השמאל בכיכר רבין במוצאי שבת לפני כשבוע וחצי, אמר הסופר גרבוז: "אמרו לנו שהאיש המתועב שרצח את ראש הממשלה בא מתוך קומץ אנשים הזויים. אמרו שהוא הושפע מרבנים מנותקים ושהוא שייך לשוליים המטורפים".

"אמרו לנו שצהובי החולצות ושחורי הסמל, אנשי 'כהנא צדק' וצורחי 'מוות לערבים', הם רק קומץ. אמרו שהגנבים, הרוצחים ולוקחי השוחד גם הם רק קומץ. ושהמושחתים והנהנתנים החזיריים הם קומץ. מחריבי הדמוקרטיה - קומץ. מנשקי הקמעות, עובדי האלילים והמשתחווים ומשתטחים על קברי קדושים - קומץ.

"אם כל אלה רק קומץ, איך זה שהקומץ שולט בנו? איך זה שבאין מרגיש ובאין מפריע, הוא, הקומץ, נעשה לרוב?", אמר גרבוז.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר