גרפולוגיה: ציור העץ יגלה את מצב הזוגיות שלך

תכונות האופי שמבטא ציור העץ שלכם יכולות לחשוף גם באיזה מצב נמצאת הזוגיות שלכם והאם כדאי לכם לשקול טיפול, במקרה הצורך • מוזמנים לשלוח ציור עץ וכתב יד לפענוח (גרפולוגיה)

תמר פינקלשטיין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

שלום רב!

אני בת 27 נשואה +ילדים וחווה קשיים לא פשוטים בחיי הזוגיים. אשמח אם תאבחני את הציור שלי.

בתודה, א.ש.

לא.ש. שלום וברכה,

ציורך, וכתב ידך (שבקשת שלא לפרסם) משקפים אישיות נעימה עם המון רגש. יש לך חוש ליופי, אסתטיקה ואומנות. את אוהבת מאד אנשים וחברה, כפי שמציינת תוספת הדשא והפרחים בסביבת העץ, ויש לך רצון לתקשורת טובה וחיובית עם זולתך. האובייקטים שציירת הם צורניים מאד, מה שמראה שאכפת לך מאד איך את נראית, ומה חושבים עליך.

ציור העץ של א.ש.

ציינת שאת חווה קשיים בחייך האישיים (הזוגיים), אולם אני יכולה לומר לך בוודאות מתוך הציור כי אנשים בסביבתך, לא מרגישים זאת ולו במאומה, כי את "לא שקופה", אלא מצליחה היטב להציג ולשדר "עסקים כרגיל".

מהצמרת הסגורה ניתן ללמוד כי את טיפוס מסגרתי. יש לך צורך במסגרת של בית, עבודה ושגרה המשרים בטחון ויציבות. אולם כרגע אינך חשה יציבות בחייך, למרות שאת נלחמת לשדר חוסן ולהתמודד כמיטב יכולתך. תנועת ההיצרות בגזע מתארת גם מצב של מחנק רגשי.

את מסתתרת בתוך עצמך, כמו סמל השבלול בציורך, ונתונה לקונפליקטים ומעצורים רגשיים. את נמצאת במתח שבא לידי ביטוי גם בתיקון שבחתימה (תיקון בחתימה הוא נדיר, ומתאר מצוקה וקונפליקטים). מצד שני, הקו החלק של הגזע מלמד על כוחות חיוניים שניחנת בהם, להתמודד עם משברים.

בחיי הנישואין את מצפה מאד לחום ואהבה, למחמאות ולמשוב חיובי. אלה הם צרכים רגשיים בסיסיים מאד אצלך.

יש לך נטייה להיות ביקורתית (צורות זוויתיות), אך את גם רגישה לביקורת. חשוב לך מאד, להיות תמיד "בסדר" ומושלמת ולרצות, ולעשות דברים שלא תמיד תואמים את הרגשתך הפנימית, רק מפני ש"לא נעים" לך. זכרי, נתינה היא דבר נפלא, אך ויתור שבא ממקום של חולשה, גורם לך להרגיש לא טוב עם עצמך ולהפנים תחושות שליליות!

כפי שהזכרנו, אינך משדרת כלפי חוץ מה שאת מרגישה, כך, את עלולה לשדר שאת שמחה ומרוצה בשעה שלא טוב לך, או להיפגע מבלי להראות זאת, וכך לצבור בתוכך תסכול מתמשך, בשעה שבעלך כלל לא יודע מה את חשה.

בנישואין, אחד הדברים שמביאים לקרבה, הוא פתיחות רגשית. כרגע, יש ביניכם "שתיקה רועמת" (הניכרת במרווחים מופרזים בין המילים בכתב), מצב שאסור שיימשך, ומומלץ מאד לפנות לעזרה.

נגעתי בנקודות רק "על קצה המזלג". בפגישת יעוץ יש כמובן אפשרות להרחיב יותר. כשאנשים מגיעים אלי ליעוץ גרפולוגי בעקבות קשיים בחיי הזוגיות אינני באה ממקום שיפוטי, ואינני מחפשת אשמים. אלא נותנת אבחון מעמיק שמטרתו להכיר טוב יותר מה מניע את כל אחד מבני הזוג בחיים, כיצד הוא פועל לפי מבנה הנפש שלו, מהם צרכיו הרגשיים, מהם קשייו, ומדוע הוא מתנהג כפי שמתנהג (זה יכול לקרות גם אחרי 40 שנות נישואין!).

עצם התובנה שאליה מגיעים עוד לפני כל טיפול (לעתים כבר אין צורך אפילו בטיפול..), מסוגל להוריד את נפח הבעיה, להביא ליותר רגשות אמפתיה והכלה, כשפתאום רואים את בן הזוג באור חדש. בנוסף, מקבלים כלים לתקשורת טובה יותר, שמותאמים למבנה האישיות של בן הזוג.

הערה: כל תכונה מתפרשת על פי הצלבה של מספר סימנים גרפולוגיים (לא רק סימן אחד), וביחס למכלול הציור.

המשיכו לשלוח ציורי עצים לכתובת המייל שמופיעה למטה. העץ שיבחר מדי שבוע, יאובחן במסגרת המדור.

הוראות:

יש לצייר בעיפרון עץ על גבי דף חלק (גודל 4A) ולחתום את שמכם על אותו הדף.

ציינו גיל, בן/בת, ובאיזו יד אתם כותבים, ושלחו ל: tamarf.grapho@gmail.com

תמר פינקלשטיין - גרפולוגית מוסמכת

מטעם האגודה לגרפולוגיה מדעית בישראל

מרצה ומוסרת קורסים בתחום. טל: 052-8012031

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר