ערוץ 1 יפוצה על פאדיחת המדגם בליל הבחירות לכנסת ה-20

חברת אורעד שסיפקה את התשתית הטכנולוגית למדגם ערוץ 1, תחזיר לערוץ את סכום העסקה ותפצה את הערוץ, זאת בעקבות "פאדיחת המדגם" בליל הבחירות לכנסת ה-20 (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום מסך)

זה היה אמור להיות הערב הגדול של "ערוץ 1", בו היה יכול הערוץ לצמצם את פער הרייטינג מול המתחרים בחדשות 10 ו-2, אלא שאז התרחשה "פאדיחת המדגם". יעקב איילון, שהנחה את משדר הבחירות של הערוץ נאלץ לעמוד אל מול הפאדיחה הגדולה בשידור חי.

האירוע התרחש מיד בפתח הצגת תוצאות המדגם, כאשר איילון דיווח על התוצאות של שתי המפלגות הגדולות. איילון הכריז על שוויון 27 מנדטים בין המפלגות, אלא שההולגרמות המיוחדות שהקימו בערוץ דיווחו על 25 מנדטים ל"מחנה הציוני" ו-22 מנדטים ל"ליכוד".

מיד לאחר מכן תוקנה התקלה, אך זה היה מאוחר מדי. חברת "אורעד" שסיפקה את התשתית הטכנולוגית למדגם נאלצה להשיב את סכום העסקה לערוץ 1, לפצות את הערוץ ופרסמה מודעות התנצלות על חשבונה.

בערוץ כאמור, הקימו אולפן ענק ומרשים לערב הבחירות, זאת בנוסף להולגרמות מיוחדות שדימו את ראשי המפלגות בגודל מלא באולפן. בשעה 22:00, שעת פרסום המדגמים, עמד הרייטינג של הערוץ על כ-12 אחוז, מספר מרשים ביותר עבור הערוץ הראשון, ככל הנראה בעקבות התקלה הגדולה נחתכו אחוזי הצפייה בכמחצית.

כאמור, חברת "אורעד" פרסמה מודעת התנצלות בה נכתב כי"התקלה כולה היא תוצאה של טעות אנוש של עובד חברת אורעד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר