נתפס נוהג במהירות של 213 קמ"ש - וזוכה

נהג רכב מסוג "קדילאק" נתפס על ידי ניידת משטרת התנועה כשהוא נוהג לכאורה במהירות של 213 קמ"ש. אלא שבית המשפט מצא אותו זכאי. איך זה קרה? כנסו (רכב)

שרון מנדל | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

נהג רכב מסוג "קידלאק" נתפס נוהג במהירות 213 קמ"ש בכביש 60, בין צומת שוקת ליישוב עומר, בו המהירות המותרת היא 90 קמ"ש בלבד. למרות עדותו של השוטר, בית המשפט לתעבורה בבאר שבע החליט לזכות את הנהג.

האירוע התרחש לפני מספר שנים ורק לאחרונה התקבלה הכרעת הדין במשפט. על פי השוטר, הוא הבחין ברכב מסוג קדילאק שעקף אותו דרך הנתיב השמאלי. השוטר הפעיל את מערכת ה"דבורה", כאשר בתחילה המערכת זיהתה כי נהג הרכב נוסע במהירות של 119 קמ"ש.

לאחר מכן, לטענת השוטר, הנהג האיץ והגיע בסופו של דבר למהירות של 213 קמ"ש. בהפחתת 5 קמ"ש עמדה המהירות הסופית על 208 קמ"ש. כאמור, למרות עדותו של השוטר, בית המשפט זיכה את הנהג.

לדברי השופט, בכביש בו נמדדה המהירות ישם מספר עיקולים חדים במיוחד ולא ייתכן כי רכב מסוג זה, רכב כביש רגיל שאינו רכב "פורמולה 1", יכול להגיע למהירות כזו. בנוסף, במידה ואכן הנהג נסע במהירות כזו, לא ייתכן כי השוטר שמר על קשר עין עם הרכב החשוד, כאשר הניידת נסעה במהירות של 160 קמ"ש בלבד.

השופט לא ביסס את החלטתו על חוות דעת מקצועית, אך ציין כי לא בכל מצב יש צורך בחוות דעת שכזו, זאת מאחר והשכל הישר וניסיון החיים מוכיחים כי אין אפשרות להגיע למהירות כל כך גבוהה בכביש עם עיקולים חדים.

למרות הזיכוי, הנהג לא יצא ללא כלום, זאת מאחר ובמהלך המשפט הודה בכך שנהג במהירות גבוהה מהמותר - כ-123 קמ"ש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר