מדריך המתנות הגדול: מה מביאים למארחים?

אחד הדברים המאתגרים ביותר למתארחים זו הדילמה: "מה מביאים למארחים בחג?". איך מתאימים את המתנות, וכמה מומלץ להוציא עליהן? • מדריך המתנות למתארחים (משפחה)

דינה פלר | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

•אירוח של משפחה וחברים לסדר פסח הוא אתגר לא פשוט, ומצופה מהמארחים להביע הערכה על הטרחה הרבה, בטח כשמדובר בחג רציני כמו פסח. איך מתאימים את המתנה למארחים וכיצד מעניקים תשורה נאה וראויה בתקציב סביר? מדריך המתנות הגדול:

מתנות קלאסיות

סטים שונים לאירוח והגשת היין הם המתנה הקלאסית לאירוח, וגם אחת הבחירות הטובות ביותר במידה ואתם לא ממש מכירים את טעמם של המארחים. צאו מנקודת הנחה שאם הם הזמינו אורחים לסדר, ניתן להסיק שמדובר באנשים שאירוח לא זר להם ולא יזיק להם סט כלי אוכל/סכו"ם/הגשת יין יפה. בדקו עם התקציב שלכם איזה סט אתם יכולים להרשות לעצמכם לקנות החל מהפרקטיים והזולים יחסית עד למהודרים והיקרים יותר.

סירים ושאר כלים איכותיים לבישול זו מתנה נפלאה, כי כל מי שאוהב לבשל יודע כמה נעים לעשות זאת בכלים נוחים, יפים ואיכותיים. צריכים רק לקחת בחשבון שני דברים: ראשית, רק מי שבאמת אוהב בישול יוכל להעריך סיר טוב ולראות בו מתנה מעולה. שנית, כלים טובים באמת הם מתנה לא זולה, אף שהמבצעים של פסח הופכים את הקניה הזאת לאטרקטיבית יותר.

מתנות לחובבי הטבע

הימים הראשונים של האביב זו התקופה הטובה ביותר לטיולים ולפיקניקים. משפחות חובבות בילויים בטבע, ישמחו לקבל אביזרי פיקניק לארוחה טובה בחוץ, ומגוון האביזרים בחנויות מאפשר להתאים את המתנה כמעט לכל תקציב: כמו סט "על האש" הכולל מנגל ואביזרי צלייה, צידנית יעילה לטיולים וספרי הדרכה למסלולים בארץ.

מתנות לחובבי אומנות

יצירות וכלים בעבודת יד חזרו כטרנד חזק ופופולרי, ואם אתם יודעים שהמארחים שלכם מאוהבי הטרנד - הרווחתם. כי יש לכם מגוון יפהפה וייחודי לבחירה, אבל הכיס שלכם? קצת פחות. תוכלו להביא קערות מיוחדות, כיסוי מעוטר למצה או לאפיקומן, תמונות ויצירות יפות - השמיים הם הגבול.

מתנות למשפחות צעירות

אם המארחים שלכם הם זוג צעיר בתחילת דרכם, אז כדאי להביא מתנה פרקטית על מתנה יוקרתית שלא יהיה בה שימוש. כמו שלט יפה לדלת, סט קפה, שטיח כניסה מעוצב, כלי בישול ואביזרי מטבח.

מתנות אישיות

אף שלרוב מביאים למארחים מתנה משפחתית, ישנם מקרים בהם נוח יותר להביא מתנה אישית לבעל הבית או בעלת הבית. בושם היא מתנה אישית, חגיגית ואוניברסלית ביותר, אך צריך לזכור כי במידה ולא מכירים היטב את טעמו האישי של מקבל המתנה, כדאי להעדיף ניחוח קלאסי ואלגנטי מאחד המותגים המובילים.

בכל מקרה, תזכרו שתמיד תוכלו להביא כרטיס מתנה ברשת נחשבת. חג שמח!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר