עובדי 'אלבר' ישבשו את פעילות הסניפים בפסח

עובדי חברת הליסינג והשכרת הרכב 'אלבר' צפויים לשבש את פעילות הסניפים במהלך חול המועד פסח עקב אי התקדמות במשא ומתן לחתימה על הסכם קיבוצי שנמשך כשנה (רכב)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הפגנת עובדי 'אלבר' (צילומים: עובדי אלבר)

עובדי חברת הליסינג והשכרת הרכב 'אלבר' צפויים לשבש את פעילות הסניפים במהלך חול המועד פסח עקב אי התקדמות במשא ומתן לחתימה על הסכם קיבוצי שנמשך כשנה.

בין השיבושים הצפויים: עיכובים במסירת רכבים להשכרה וקנייה, שיבושים במענה הטלפוני, צמצום שעות פתיחת הסניפים ושיבושים בניקיון הרכבים המיוחד לפסח.

מאבק עובדי אלבר החל לאחר שבמרץ 2014 הודיעו עובדי אלבר על התאגדותם בהסתדרות החדשה, לאחר שהחתימו כ-700 עובדים מ-1,050 עובדי החברה.

למרות שהנהלת אלבר הודיעה כי היא מכירה בהתארגנות בחודש אפריל 2014 ולמרות עשרות פגישות משא ומתן שנערכו בשנה האחרונה לא חלה כל התקדמות לקראת חתימת הסכם קיבוצי ראשון בחברה, כך טוענים בוועד העובדים.

העובדים דורשים בין היתר תוספות שכר לפי ותק כשמרבית העובדים משתכרים שכר מינימום לטענתם, השתתפות מעסיק בתקציב רווחה, הסדרת מנגנון משמעת ופיטורים.

שביתת העובדים עשויה לפגוע בצרכנים החרדיים משום שלפי ועד העובדים ניקיון הרכבים לפסח לא יתבצעו במתכונת רגילה וייתכן שיהיו רכבים שלא יהיו נקיים - מה שימנע מהחרדים לשכור רכבים. לא ברור עתה כיצד תנהג חברת אלבר במטרה למנוע את המשבר הצפוי.

ביקשנו את חברת אלבר אולם זו טרם נתקבלה, לכשזו תתקבל - נפרסמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר