הרב ניר בן ארצי במסר לחג הפסח: "דאע"ש זה כמו מכת צפרדעים"

הפלא הגדול הוא שהורגים איש דאע"ש אחד - קמים עוד מיליון. בדיוק כמו במכת צפרדעים במצרים – הרגו צפרדע אחת - השריצה עוד אלפי צפרדעים. ומתי יבוא המשיח? (יהדות)

(באדיבות תאיר נרי)

אבא שבשמיים, אב הרחמים שמרחם על כל היהודים ועל אדמת הקודש החשובה לו מהכל - ארץ הקודש מדינת ישראל. ריבונו של עולם עושה סיבוכים וסכסוכים בכל מדינות ערב ובמדינות רבות בעולם, גם בינן לבין עצמן וגם מדינה מול מדינה וארץ מול ארץ.העולם כולו תוהו ובוהו ולגויים סביבנו יש מלחמת גוג ומגוג, "חרבם תבוא בליבם וקשתותם תישברנה" וימשיכו להילחם בינם לבין עצמם.

כל ארץ ומדינה, ראש ממשלה או נשיא בעולם, שירצו לפגוע במדינת ישראל ולהרוס אותה, בורא עולם ישמיד אותם ויכלה אותם מעל פני כדור הארץ. בורא עולם אומר למדינת ישראל וליהודים במדינת ישראל: 'אני אלחם לכם ואתם תחרישון. אתם יהודים יקרים בניי, תתפללו אליי, תלמדו תורה ותקיימו את עשרת הדיברות ואני אלחם לכם את כל המלחמות, אגן ואשמור עליכם'. מדינת ישראל היא המקום הכי מוגן ושמור בעולם!

רוסיה מתחילה להתערב, רוצה לקחת חלקים במזרח התיכון. התחילה עם ירדן ותמשיך. רוסיה רואה שארצות הברית רוצה שליטה במזרח התיכון, ששכחה ולא אכפת לה מישראל, אז גם רוסיה רוצה להתערב ולשלוט במזרח התיכון. עוד תסבוכת של ארצות הברית עם רוסיה.

בארצות הברית, מעט מאוד אנשים נגד ישראל. אובמה רוצה לקיים את מה שאמר שיקומו שתי מדינות, ובגלל המילה שלו הוא מוכן להחריב את העולם. אם לאובמה היה אכפת מישראל ומהיהודים בישראל, אז למה הוא לוחץ? למה המתח? למה הוא בכעס על ישראל? למה הוא בכעס על הבחירות? ולמה הוא 'עושה ברוגז' עם בנימין נתניהו? יותר טוב שיחזק את ארצות הברית. אם ארצות הברית כל כך רוצים שלום עם הפלסטינאים, שהפלסטינאים ילכו לגור בירדן או במדינות ערב אחרות. מדינת ישראל, המדינה הכי קטנה בעולם, מה רוצים ממנה?!

מאז אברהם אבינו - 'עשיו שונא ליעקב'. יש לגויים הערבים המוסלמים קנאה ושנאה ליהודים.

אבו מאזן והחמאס חלק גדול מהערבים בארץ לא רוצים שלום, הם רוצים לתפוס את היהודים שיעבדו אותם כמו שעבדו במצרים. אבו מאזן נוכל, שקרן ורמאי, הוא עובד עם החמאס ישירות ובאופן מלא. הוא עוזר להם לחפור מנהרות חדשות ולשקם את הישנות. הם מייצרים תחמושת אדירה ומשוכללת, לא להאמין לאבו מאזן והחמאס. אבו מאזן מחמם ומסית את הערבים בישראל ומחוץ לישראל נגד היהודים. פניו נראות תמימות, ובתוכו יש לו אכזריות של תנין.

הפלסטינאים, החמאס והג'יהאד, פניהם לא לשלום, הם רוצים למחוק את מדינת ישראל.

צבא הגנה לישראל, להיות מלוכד, מאוחד ומאורגן, ולשמור מכל הלב על גבולות מדינת ישראל ובתוך מדינת ישראל.

את ממשלת ישראל בחר הקדוש-ברוך-הוא. הקדוש-ברוך-הוא אומר לחברי הכנסת: תפסיקו לשחק משחקי כסאות, מיד להקים ממשלה. עוד לפני פסח - מיד. כל עוד לא הומלך המשיח ולא פועל בפרהסיה, הממשלה קובעת הכל! כל האויבים של ישראל שמחים ולועגים לחברי הכנסת ולממשלת ישראל. לפחות עכשיו תהיו גיבורים שאכפת להם מאדמת הקודש ולא מכיסאות, שאכפת להםמהיהודים בישראל, שאכפת להם שיבואו עולים יהודים לישראל, שאכפת להם שתקום ממשלה חזקה שתבריא ותטפל במדינת ישראל. מי שרודף כבוד, הכבוד יברח ממנו הקדוש-ברוך-הוא תומך באדם שהוא בענווה.

חשוב מאוד להסביר, שאסור ליהודים להתבולל בגויים, אנחנו עם קטן. יש בעולם שבעה מיליארד גויים, זו סכנה ליהודים, וזה מפריע ליהודים בחיים בארץ ישראל ובעולם. אם יש בחו"ל יהודים הנשואים לגויים, צריך לעשות השתדלות לגייר אותם מא' ועד ת' לפי ההלכה בדיוק ולהביא אותם לארץ. קרוב הזמן שלא יצליחו לגייר אותם והם ייעלמו מעל פני כדור הארץ, כי נגעו בקדושה של היהודים. לא משנה גוי או גויה.

סוריה ממשיכה להימחק, המורדים ודאע"ש ממשיכים לחסל את סוריה. התקשורת לא מצלמת, גם כי הם מחפשים דברים משונים וגם כי פוחדים שירצחו אותם. כל מיני מדינות אומרות: 'פוצצנו והרגנו את דאע"ש בסוריה, עיראק ותימן' - לא מפציצים ולא קורה כלום למורדים ולדאע"ש, הכל תפאורה.

עיראק תמשיך להימחק כמו סוריה.

בתורכיה תהיה עוד מעט התפרצות של דאע"ש שתעשה בה טרור. ארדואן פוחד שיערפו את ראשו.

ירדן לא מצאה תועלת בארצות הברית, לכן מקדמת קשר עם הרוסים. מי שתורם ועוזר יותר - הולכים אחריו. ירדן ממשיכה להתמלא בכמויות של פליטים, עד שהיא תתפוצץ ותיגמר כמו עיראק וסוריה.

במצרים, החמאס, האסלאם הקיצוני ודאע"ש - הכל סלט, טומאה קשה. הם רוצים להפיל את משטר סיסי ולשלוט במצרים.

איראן חוגגת, מפיצה ומראה את כוחה באזור לראווה, רוצה להיות מעצמה. כל הסיפור של איראן, רוסיה וארצות הברית, זו מלחמה פסיכולוגית של ארצות הברית ורוסיה מול איראן, מי ייתן לה 'צ'ופר' יותר גדול וייקח את איראן אליו.

כל מדינות המפרץ, סעודיה, תימן, ימשיכו להתערבב. הקדוש-ברוך-הוא מערבב בין כולם, מסתבכים ומסתכסכים, ממש מגדל בבל, ממש חורבן סדום ועמורה.

גוג ומגוג לגויים סביבנו - לישראל שלום ושלווה, הגנה ושמירה!

יימשכו אסונות מטוסים הרבה יותר קשים מעכשיו, אוניות, רכבות ומכוניות. יימשכו חזק הסיבוכים בין מדינות.

הפלא הגדול הוא שהורגים איש דאע"ש אחד - קמים עוד מיליון. בדיוק כמו במכת צפרדעים במצרים – הרגו צפרדע אחת - השריצה עוד אלפי צפרדעים. יד אלוקים בדבר!

אסונות טבע, רוחות ואש, רעידות אדמה ושיטפונות, ימשיכו להכות בחוזקה על פני כדור הארץ. האנטישמיות תגבר בצורה קשה ביותר. אם היהודים לא יבינו את מעשיו של בורא עולם - הם יברחו בסוף ויבואו לישראל בבושה. בורא עולם משחרר את האנטישמיות, שבעה מיליארד אנשים בעולם שיגרשו את היהודים, יפריעו ויציקו להם, כדי שיבואו לארץ ישראל ליישב את הנגב, הגליל המערבי, שומרון ובנימין.

כל אנשי הצווארון הלבן והשחור, הגנבים, אנשי הזימה והשוחד, כולם ייתפסו.

חג הפסח לפנינו יהיה נקי וטהור, הגשמים והרוחות שהיו ניקו את חג הפסח. מצפים בכל שנייה להתגלות מלך המשיח בפרהסיה. מלך המשיח עובד בסתרי סתרים, כי הקדוש-ברוך-הוא הוא סֵתֶר וכל מה שעושה הקדוש-ברוך-הוא – בסתר, בסתר שמובן לאנשים. משיח עובד בסתר עד ליום המלכתו. ביום המלכתו, יראו בפרהסיה, בישראל ובעולם, שכל מה שאומר מלך המשיח - קורה באותה השנייה. משיח יגן וישמור על כל היהודים בארץ ישראל – באדמת הקודש!

נמסר ביום ראשון, ט' בניסן תשע"ה (29.3.15)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר