ילדים בסכנה

חשש בפתח תקווה: אלמוני מפתה ילדים לעלות לרכבו

תושבים בפתח תקווה מתלוננים לאחרונה על שורת מקרים בהם איש זר פונה לילדים ונערים, מציע להם טרמפ ומפתה אותם לעלות לרכבו • המקרה האחרון אירע אמש בשכונת כפר גנים א' במרכז העיר • עסקני חינוך בעיר מזהירים כי התופעה מתגברת בימי בין הזמנים וקוראים להורים: כך תדריכו את הילדים (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה (צילום: פלאש 90)

האם פושע מסוכן מנסה להתנכל לילדי תלמודי התורה בפתח תקווה? בימים האחרונים הגיעו ל"כיכר השבת" ול"פניות הציבור" של רדיו "קול ברמה" עם יקותיאל משי דיווחים של תושבי העיר על מקרים בהם פונה איש זר לילדים ולנערים בגיל צעיר ומציע להם טרמפ כביכול ליעדים להם הם הולכים תוך שהוא מנסה לפתותם בדרכים שונות לעלות לרכבו.

המקרה האחרון אירע אמש (שלישי) באזור מרכז כפר גנים א' כאשר החשוד עצר את רכבו ליד נער בגיל בר מצווה ושאל אותו בתמימות לאן פניו מועדות.

כשהשיב לו הנער שהוא בדרכו לבית הכנסת הציע לו הלה שייקח אותו ברכבו. הנער שקיבל הדרכה מהוריו שלא לשתף פעולה עם זרים הצליח ברגע האחרון להתחמק ונמלט לנפשו.

עסקני חינוך בעיר מזהירים כי התופעה הזו רווחת בתקופה האחרונה ובעיקר בימות חופשת הפסח וימי בין הזמנים והיו גם מקרים בהם העניין הסתיים באופן שאינו חיובי.

העסקנים יוצאים בפנייה דרך "כיכר השבת" וקוראים להורים להדריך את הילדים שלא לשוחח עם אנשים זרים שהם אינם מכירים, ולא לעלות לרכבים אפילו אם הם מכירים את הנהג.

כמו כן להיזהר שלא להתרחק מהבית ללא הודעה מוקדמת לאן מועדות פניהם וכן שישננו את מספר הטלפון של ההורים למקרה שנתקלים חלילה במצוקה בשעת חירום והכי חשוב שלא להתפתות להצעות כאלו ואחרות של כביכול בקשת עזרה או הצעת סיוע בדרכים פתלתלות

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר