בכי התינוק הציל את המשפחה מאסון. סיכום חדשות השבת והחג

תינוק שפרץ בבכי באמצע הלילה גרם למשפחה להתעורר ולהספיק לצאת מהבית לפני שהאש משתלטת עליו. וגם: "דאעש" מגיע לפלסטינים, נחיתת חירום בגרמניה ופליטת כדור ביפו. סיכום חדשות השבת

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אילוסטרציה (שאטרסטוק)

סיכום חדשות השבת והחג: כמה דקות לפני צאת השבת, דיווחה המשטרה כי נער יהודי בן 17 נפגע באורח קל לאחר שנפגע במהלך קטטה שפרצה בינו לבין כמה תושבים ארמנים בעיר העתיקה בירושלים. צוותי הצלה שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי ובסיומו של הטיפול הוא פונה לבית החולים שערי צדק בעיר עם חבלה בראשו. המשטרה עיכבה לחקירה את החשוד בתקיפה.

התינוק הציל את המשפחה משריפה: צוותי הצלה וכיבוי אש הוזעקו לדירה ברחוב ז'בוטינסקי בנהריה לאחר שהדיירים דיווחו על עשן מתיימר בדירה. מהמקום פונו 12 בני משפחה אחת. לפי צוותי הכיבוי, האש החלה במרתף הבית ובמהרה הפך הבית לאפוף עשן. האירוע התרחש כאשר כל בני הבית ישנו ובמקרה אב המשפחה התעורר משנתו. לכבאים הוא סיפר את הסיבה, לדבריו, הוא התעורר מבכיות התינוק. למעשה, התינוק הוא זה שהציל אותם מאסון כבד.

פליטת כדור גרמה לפציעה: חייל כבן 18 נפצע באורח קשה לאחר שחברו לנשק ירה לעברו באצעות נשקו האישי בזמן ששהו בדירה ביפו. צוותי הצלה שהוזעקו לדירה העניקו לו טיפול רפואי ראשוני כשבסיומו הוא פונה לבית החולים וולפסון בחולון כשהוא בהכרה. המשטרה הצבאית פתחה בחקירת נסיבות האירוע ועל פי הערכה ראשונה עולה החשד כי הכדור נפלט בעת משחק בנשק.

נחיתת חירום בגרמניה: שלושה שבועות לאחר התרסקות המטוס בהרי האלפים בצרפת, מטוס נוסף של החברה נאלץ לבצע נחיתת חירום בגרמניה, וזאת בזמן שעשה את דרכו לוונציה. על פי החברה, הסיבה לכך היא ככל הנראה תקלה טכנית במערכת הדלק. בתוך כך, צוותי החקירה בצרפת הפסיקו את החיפושים אחר גופות בהרי באלפים שבדרום המדינה, שם התרסק מטוס "ג'רמן ווינגס", כך מסר גורם מקומי לכלי התקשורת. 150 נוסעים ואנשי צוות נהרגו בהתרסקות המטוס, בהם טייס המשנה אנדראס לוביץ שריסק בכוונה את המטוס.

דאעש מגיע גם אל הפלסטינים: ארגון המדינה האיסלאמית דאעש השתלט על מרבית שטח מחנה הפליטים הפלסטיני אל-ירמוכ שבסוריה ועשרות אלפי בני אדם צעדו ברחובות לכיוון המקום שבו חילקו אוכל ושתייה. בכיר הרשות הפלסטינית סאיב עריקאת התייחס לאירוע ואמר כי "מחנה הפליטים נמצא תחת קמפיין של רצח ברוטלי בידי ארגון הטרור דאעש ותומכיו". הוא הוסיף כי הוא "קורא לממשלת סוריה, לאו"ם ולארגונים המעורבים בנעשה בסוריה, כולל הצלב האדום, לנקוט מיד צעדים דרושים כדי לחלץ את האזרחים". מדובר בהתייחסות ראשונה של אש"ף להתרחשויות במחנה הפליטים.

אבו מאזן קורא לנתניהו: שבועות אחרי הבחירות, יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן קרא לראש הממשלה הנבחר בנימין נתניהו לשוב לשולחן המשא ומתן. בראיון לאתר הפלסטיני "אל ערב", אמר הנשיא הפלסטיני כי ידו מושטת לשלום וכי האלטרנטיבה האחרת באם תבוא אחריו לא תהיה טובה יותר. הנשיא הזהיר כי במידה והצדדים לא ישובו לשולחן המשא ומתן, ארגוני טרור נוספים במזרח התיכון ומחוצה לו יצטרפו לאיים נגד ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר