ה"ממשיך" הגר"ח וואזנר ביקר את הפצוע בן ה-14

ה"ממשיך" של מרן פוסק הדור הגאון רבי שמואל הלוי ואזנר זצ"ל, בנו הגר"ח, הגיע היום לבית החולים שיבא בתל השומר בכדי לבקר נער בן 14 שנפצע קשה לאחר שנפל מגובה בהלוויה (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: מוטי קרליץ)

המחדל בהלווית פוסק הדור: בבתי החולים עדיין מאושפזים מספר פצועים קשה, שנפגעו במהלך הלוויתו של מרן פוסק הדור הגאון רבי שמואל הלוי וואזנר זצ"ל, אמש בבני ברק.

היום (ראשון), מיד לאחר הלוויתו של האברך ר' מוטי גרבר, שנמחץ אתמול למוות על מדרגות ישיבת חכמי לובלין, הגיע הגאון רבי חיים וואזנר, שהוכתר ל"ממשיך" של אביו זצ"ל, לבית החולים שיבא בתל השומר לבקר את אחד הפצועים.

הגר"ח הגיע אל הנער בן ה-14 שנפצע באורח קשה, דרש לשלומו וחיזק את ידי ההורים המודאגים ובירך אותם שבנם יחלים במהרה.

הנער נפצע באורח קשה, כתוצאה מנפילה מגובה, מוקדם יותר נמסר בית החולים שיבא ל"כיכר השבת" כי "במחלקה לטיפול נמרץ ילדים, בבית החולים אדמונד ולילי ספרא לילדים בתל השומר מאושפז נער אשר הגיע אמש מהלוויה. מצבו קשה והוא מורדם ומונשם".

במקביל, בבית החולים מעייני הישועה בבני ברק, מאושפז נער כבן 14 וחצי, גם הוא נפצע באורח קשה כתוצאה מנפילה מגובה. מבית החולים מעייני הישועה, עדכנו על מצבו בהודעה ל"כיכר השבת": "במהלך הלילה פונה מהלוויה בבני ברק נער בן כ-14 וחצי במצב קשה עם חשד לפגיעת ראש. כעת בודקים הרופאים את המשך הטיפול בנער".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר