תפילה ותקווה

בני משפחת החתן סאמט התברכו אצל הרבי מצאנז

בני משפחת החתן יצחק סאמט, שנפצע אנוש בהלוויית מרן הגר"ש וואזנר זצ"ל ומצבו מוגדר קריטי, נכנסו לביקור מיוחד של חיזוק וברכה אצל האדמו"ר מצאנז • אל הקודש נכנסה גם אמו של החתן שבדמעות הזכירה את בנה עם השם 'ברוך' שהוסיפו לו לרפואה שלימה • הרבי בירכה וחיזקה בדברי עידוד ונוחם (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
בני המשפחה אצל האדמו"ר מצאנז, אמש (צילום: באדיבות המצלם)

בשעות הערב אמש (שלישי) הגיעו אחיו ואמו של הפצוע החתן יצחק סאמט, לביקור מיוחד של חיזוק וברכה במעונו של כ"ק האדמו"ר מצאנז ששהה בבית גיסו הרב מוטצען בקריית הבעש"ט בפ"ת.

החתן סאמט מאושפז בבית החולים 'בילינסון' בפתח תקווה במצב אנוש לאחר שנפגע במהלך הדוחק וההמולה שהתרחשו בשעת הלוויתו של מרן פוסק הדור הגאון רבי שמואל הלוי וואזנר זצ"ל.

לאחר שהאדמו"ר שוחח עמם במשך דקות ארוכות וחיזקם ועודדם נכנסה לקודש פנימה גם אמו של החתן הפצוע ובקול בוכים הזכירה לברכה בפני הרבי את שם בנה עם התוספת 'ברוך' שהוסף לו אמש.

האדמו"ר בירכה וחיזקה בדברי עידוד ונוחם.

כזכור בעקבות מצבו הקשה של החתן יצחק סאמט, כאשר לפני יומיים אף התאספו סביב מיטתו מניין לאמירת הוידוי לאחר שמצבו הידרדר ממש, התאספו אמש מניין של אברכים חשובים בהוראת כ"ק האדמו"ר מתולדות אהרן וביניהם המקובל רבי גמליאל רבינוביץ בבית המקובל רבי דניאל פריש זצ"ל (הסבא של הכלה) שם התפללו לרפואתו והוסיפו שם לחתן 'ברוך' יצחק בן איידל לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

יצוי כי הבוקר שוב חלה החמרה במצבו של החתן והציבור נקרא לעורר רחמי שמים לרפואתו השלימה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר