טרגדיה בטיול

תאילנד: אותרה גופת בת ה-12 שנספתה בשריפה

שליח חב"ד לפוקט, הרב אליעזר לייאנס, מסר כי אותרה גופתה של הילדה הישראלית בת ה-12 שנספתה באירוע השריפה בספינה בתאילנד. עם זאת, טרם התקבל אישור רשמי שזוהתה הגופה. בפרו נהרג מטייל ישראלי בן 24 בתאונת אומגה באזור מאצ'ו פיצ'ו. הודעה נמסרה למשפחתו (חדשות, בעולם)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
הספינה עולה באש (צילום: מתוך ynet)

שליח חב"ד לפוקט, תאילנד, מסר כי הבוקר (חמישי) אותרה גופתה של הילדה הישראלית בת ה-12 שנספתה באירוע השריפה בספינה במדינה. עם זאת, טרם התקבל אישור רשמי שהגופה זוהתה.

הילדה נספתה כאמור בשריפה שפרצה בספינת טיולים במדינה. 104 נוסעים ואנשי צוות היו על הספינה שהייתה בדרכה מקראבי לפוקט. השריפה פרצה כתוצאה מדליקה שפרצה במנוע.

103 נוסעים ואנשי צוות שרדו את השריפה, אבל הילדה הישראלית, שהייתה בטיול בת מצווה במהלך חופשת הפסח, ננעלה בשירותי הספינה ונספתה. הפיצוץ במנוע אירע בעת שהילדה הייתה בשירותים. אביה ניסה להצילה, אך היא נותרה נעולה.

הקפטן ויראט ג'יטרפורן הורה בעקבות זאת לנוסעים ללבוש חליפות הצלה ולקפוץ אל המים. תוך דקות הספינה שקעה. כאמור, ככל הנראה הילדה ננעלה בשירותים ולא הצליחה להיחלץ מהשריפה.

נוסעי הספינה לאחר שזינקו למים (צילום: מתוך ynet)

ספינות דיג שהיו באזור משו את הנוסעים ואנשי הצוות מהמים. לאחר מכן הגיעו למקום כוחות ההצלה שהעבירו את הניצולים ליבשה.

"נשתדל לעזור להם במה שאפשר, כדי להעביר את הגופה כמה שיותר מהר לארץ" אמר אמש שליח חב"ד לפוקט, הרב אברהם לייאנס. "באנו להיות איתם, להיות הנציגות הישראלית שתיתן להם חיבוק ותהיה איתם בשעה הכל כך קשה הזאת".

ביממה האחרונה אירוע עוד שני אירועים בחו"ל בהם היו מעורבים ישראלים שנהרגו. אתמול בבוקר נמסר כי בברלין נרצח על פי החשד צעיר ישראלי, בן 22 מאזור המרכז. גופתו נמצאה כשעליה סימני אלימות קשים ביותר ודרכון ישראלי עם פרטיו נמצא במכנסיו.

בשעות הערב נודע כי מטייל ישראלי נהרג בתאונת אומגה בפרו. המטייל, בן 24 ממרכז הארץ, נפל מרמפה של אומגה באזור מאצ'ו פיצ'ו ונהרג. הודעה נמסרה למשפחתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר