השחקנית ענת וקסמן: "מצביעי הימין הם עם אחר"

לאחר סערת יאיר גרבוז עם "מנשקי הקמעות" ואמיר חצרוני עם הדברים הקשים נגד המזרחים, מחוללת השחקנית החילונית ענת וקסמן סערה נוספת. "מצביעי ביבי הם אנשי 'השוקולד' שצועקים 'תן לי ביבי ואז מקללים. אין עם מי לדבר. עם אחר" אמרה. צפו בדבריה (חדשות)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: חדשות 2)

לאחר סערת יאיר גרבוז עם "מנשקי הקמעות" וסערת אמיר חצרוני שהתבטא באופן חסר תקדים כנגד הציבור המזרחי, מגיעה הסערה החדשה - "סערת ענת וקסמן".

וקסמן, שחקנית חילונית מוכרת, התראיינה לערוץ 2 ותקפה בחריפות את מצביעי הימין. "מי שבוחר ימין זו לא בחירה רציונלית. אני לא אמליך לעצמי כזה מין מנהיג. זה המלך של "השוקולדים"" אמרה וקסמן בהתייחסה ל"סרטון השוקולד" הידוע בו נראים תיירים ישראלי מתנהגים בבוטות בטיסה לורנה.

על נתניהו אמרה: "אשכנזי, עלאק נאור, עם מבטא אמריקני, הנאומים והסרטונים. אני חושבת שזה מה שהוא עושה כל היום - יושב וכותב נאומים וסרטונים".

לדבריה, "'השוקולדים' הם אלה שצועקים 'רק ביבי, רק ביבי' וקללה. 'רק ביבי, תן לי רק ביבי' וקללה. זה נורא פשוט. אותם לא צריך לשכנע. הוא אומר להם 'ערבים' והם יוצאים מהחורים".

וקסמן הוסיפה: "אני חשה כלפיהם תסכול וכעס. אין בכלל איך לדבר איתם כי הם משתמשים במנטרות וסיסמאות. אנחנו הבועתיים התל אביביים, אני מוכנה להכיל אתכם, בואו נדבר, אבל זה גדול עלינו. זה מדבר בשפה אחרת, זה מצריך דברים אחרים. אלה אנשים קשיי יום. זה עמים אחרים לצערי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר