עליזה לביא: "אפעל ביתר שאת לסגירת סמינר רמתי"

ח"כ עליזה לביא, מצהירה היום כי תפעל לסגירתו של "סמינר" באר מרים של אהרן רמתי. "קוראת למשטרה, לברקת ולמשרדי הבריאות והחינוך לפעול לסגירתו" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ עליזה לביא (צילום: פלאש 90)

סערת סמינר אהרון רמתי: המאבק ב"סמינר" שמנהל אהרן רמתי, נגדו יצאו גדולי ישראל, מגיע גם לכנסת וכעת ח"כ ד"ר עליזה לביא מצהירה היום (רביעי) כי היא "תפעל ביתר שאת לסגירת "באר מרים"".

לדבריה: "העדויות הרבות המגיעות אינן משאירות מקום רב לספק באשר להיות המקום, כפי שהכריזו עליו: "כת מסוכנת בראשותו של אהרון רמתי", הרבנים עובדיה יוסף זצ"ל והרב שלום אלישיב זצ"ל שקבעו במפורש כבר לפני שלוש שנים, כי: "אסור לבנות ישראל ללמוד אצלו או ללכת למקום או לכל סניף שלו או בהכוונתו" וקראו לסגירה מידית".

צפו: ההפגנה אמש נגד סמינר רמתי (צילום: אהרן רבינוביץ' - כיכר השבת)

לביא מספרת כי "ההורים שפגשתי בהפגנה אתמול שטחו בפני עדויות קשות. רבים מהם מסרבים במשך שנים להתלונן ולהיחשף פן יאונה לבנותיהן רע. העובדה שהתלמידות במדרשה לא התלוננו במשטרה בעצמן, איננה סיבה להמשיך לעצום עיניים".

היא הוסיפה וסיפרה כי כבר "פניתי למנכ"ל משרד הרווחה יוסי סילמן שחזר מחו"ל הלילה, שהתגייס לסייע".

חברת הכנסת מ'יש עתיד' סיימה את דבריה ואמרה: "אני קוראת למשטרת ישראל להעמיק בחקירה, לראש עיריית ירושלים ניר ברקת ולמשרדי הבריאות והחינוך להפעיל את כל הכלים העומדים ברשותם לסגור את המקום לאלתר, ולמשרד הרווחה להתחיל בתהליך שיקום. בקרוב אניח הצעת חוק נגד פעילות כתות בישראל".

קראו עוד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר