ענת וקסמן: "הסבא רבא שלי - מייסד קהילת חב"ד"

בצל הסערה סביב דבריה של השחקנית ענת וקסמן, נערכו לא מעט צעדי מחאה, בפני אחד מהם היא חשפה כי הסבא רבא שלה הוא מייסד קהילת חב"ד - הרבי מליאדי • צפו (ברנז'ה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ענת וקסמן (באדיבות: צינור לילה - ערוץ 10; תמונה: Moshe shai/Flash90)

השחקנית ענת וקסמן שעוררה סערה מימין ומשמאל בעקבות דבריה נגד מצביעי הליכוד, חשפה בפני אנשי השומרון כי יש לה קשר לחסידות חב"ד. במהלך שיחה עימם בפתח ביתה היא טענה כי סבא רבא שלה הוא מייסד חסידות חב"ד - הרבי מליאדי, הידוע בכינוי האדמו"ר הזקן.

בריאיון שעורר סערה אמרה וקסמן על נתניהו כי הוא "אשכנזי, עלאק נאור, עם מבטא אמריקני, הנאומים והסרטונים. אני חושבת שזה מה שהוא עושה כל היום - יושב וכותב נאומים וסרטונים". עוד אמרה כי "'השוקולדים' הם אלה שצועקים 'רק ביבי, רק ביבי' וקללה. 'רק ביבי, תן לי רק ביבי' וקללה. זה נורא פשוט. אותם לא צריך לשכנע. הוא אומר להם 'ערבים' והם יוצאים מהחורים".

וקסמן הוסיפה אז: "אני חשה כלפיהם תסכול וכעס. אין בכלל איך לדבר איתם כי הם משתמשים במנטרות וסיסמאות. אנחנו הבועתיים התל אביביים, אני מוכנה להכיל אתכם, בואו נדבר, אבל זה גדול עלינו. זה מדבר בשפה אחרת, זה מצריך דברים אחרים. אלה אנשים קשיי יום. זה עמים אחרים לצערי".

מאז הראיון מחולל הסערה, אורגנו לא מעט צעדי מחאה נגד השחקנית. חלקם מאורגנים וחלקם ספונטניים מצד אזרחים. אחד מאותם צעדי מחאה היה של שגיא קייזלר, יו"ר ועד מתיישבי השומרון שהגיע לביתה של השחקנית וביקש להביע את מחאתו באופן מקורי כשהביא לה משלוח "שוקולד".

אלא שמחאתו המקורית גרמה לענת וקסמן לחשוף את הקשר שלה למדינה באמצעות חסידות חב"ד.

אחרי מילות הנימוסין אמר לה קייזלר: "באנו להביא לך באהבה על כל המתקפה האחרונה".

וקסמן: "אוי אתם חמודים כאלה. יואו. אוי, זה נורא מרגש. אתם מתוקים".

קייזלר: "סבבה. בשמחה רבה. אנחנו יכולים להכיל גם אמירות כאלה. זה בסדר גמור".

וקסמן:" אני.. תשמע, זה הכול סולף. זה הכול.. אני בת המדינה הזאת ואני מתה על המדינה הזאת והסבא רבא שלי, הוא מייסד קהילת חב"ד. הרבי מליאדי. אז די. כבוד. אני מאוד מאוד מאוד התרגשתי".

קייזלר סיפר למראיינת מורן שכניק מהתוכנית 'צינור לילה על מחאתו: "החלטנו לבוא. לעקוץ בצורה מתוקה. אני לא בטוח שהיא הבינה את העקיצה של השוקולד כשזורקים את המילה "ימין" או "ליכודניק" או "מתנחל" או "דתי" זה לפעמים קורה אחרי שאתה נמצא בתוך בועה מסוימת שאתה לא מכיר את אותם אנשים ואם אתה מדבר ואם אתה עיצבת כבר דעה אז לפחות תכיר את האנשים שאתה מדבר עליהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר