ומי מאבטח את ההתנחלות? יריב אופנהיימר

מזכ"ל שלום עכשיו, הוא אחד מראשי הלוחמים במפעל ההתיישבות, אך כעת הוא שומר על התנחלות בשומרון זאת במסגרת שירות המילואים. "מזמינים אותו לגור פה" (ברנז'ה)

יריב אופנהיימר על מדים (צילום: מתוך YNET)

מילואים עכשיו: אחד מראשי הלוחמים במפעל ההתיישבות הוא מזכ"ל ארגון השמאל הקיצוני שלום עכשיו, יריב אופנהיימר, שהקדיש את חייו למען המטרה של הבאת שלום באמצעות פינוי יישובים.

במהלך השנים, ספג אופנהיימר טענות רבות על כך שהוא לא ישראלי ואנטי ציוני, אולם מסתבר שטענות אלו לא ממש מדויקות. בימים האחרונים מבלה אופנהיימר בשמירה על לא פחות מאשר התנחלות בשומרון.

אופנהיימר, שעדיין עושה מילואים בשירות קרבי בחי"ר, בניגוד לפצפיסטים אחרים, נקרא הפעם לשמירה על התנחלות סמוך למבוא דותן בשומרון. הוא לא השתמט והגיע למקום.

התושבים כמובן שהופתעו לגלות את "ידידם" משכבר הימים, הפעם על מדי צה"ל, והחלו לשוחח איתו במשך שעות, כשהם מנסים להסביר לו את צדקת דרכם.

בשיחה עם ynet אמר ראש המועצה האזורית גרשון מסיקה: "שמחנו מאוד לגלות כי יריב אופנהיימר הוא אחד החיילים המשרתים במילואים באזור מבוא דותן שבשומרון". מסיקה עקץ את אופנהיימר והזכיר כי בשל עתירה שהגישה שלום עכשיו, התקבלה תוכנית הבנייה של היישוב ברוכין, דבר שזיכה את אופנהיימר בתואר "אזרח כבוד של השומרון". "כאזרח כבוד של השומרון וכחייל מילואים אשר משרת באזורנו ונחשף לנופים המדהימים במקום, אנו מזמינים בחום את יריב אופנהיימר לעבור לגור באחד מיישובינו", אמר מסיקה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר