נמאס מהדיאטה? קשרו חוט סביב בטן

אם אין לכם זמן להתאמן בחדר הכושר או שנמאס לכם להקפיד על דיאטה, כל מה שאתם צריכים זה לקשור על הבטן חתיכת חוט שתפעיל את השרירים, טוענים פיזיותרפיסטים (בריאות)

חיה כהן | כיכר השבת |
כדי להרזות אתם יכולים להסתפק בחתיכת חוט סביב הבטן (צילום: shutterstock)

תשכחו מעלים ירוקים ואימוני כושר - חתיכת חוט זה המפתח לבטן שטוחה. סאמי מרגו, פיזיותרפיסטית בריטית מובילה, אומרת כי קשירת חוט סביב הבטן, תזכיר לנו להפעיל את שרירי הבטן ולחזק אותם, לאורך היום, כשאנו יושבים, הולכים או עובדים.

איך עושים את זה?

"קחו חתיכת חוט, הכניסו את הבטן לגמרי, ואז הרפו את השרירים רק כמחצית הדרך וקשרו את החוט על השרירים המכווצים" אמרה מרגו בריאיון ל'דיילי מייל הבריטי'. לדבריה, הלחץ שיפעיל החוט, יהיה לכם תזכורת למתוח את השרירים. "נסו לעשות זאת בכל יום, כשאתם הולכים, יושבים, עובדים או סתם בבית".

גם אם אתם הולכים למכון כושר, קשירת החוט תסייע לחיזוק השרירים, מה שאף פעם לא מזיק. "אנו בעיצומה של מגפת השמנה" אמרה מרגו, "צריך לנסות כל דבר שיכול לגרום לאנשים להיות פעילים גופנית".

כפיזיותרפיסטית, מרגו מזהירה כי מלבד סכנות ההשמנה, שרירי בטן רפויים גורמים לכתפיים להתעגל לצדדים ולגב להתכופף, מה שמאפשר לבטן ליפול קדימה וליצור מראה נפוח. מצד שני, שרירי בטן מתוחים מסייעים ליציבה טובה שגורמת לכם להיראות 5 ק"ג פחות, ותורמת להעלאת הביטחון עצמי ותחושת האושר.

למעשה, חוקרים מניו זילנד מצאו כי יציבה טובה יותר מובילה למצב רוח טוב יותר, וסטודנטים בעלי מראה זקוף, הגיעו להישגים וציונים טובים יותר מסטודנטים בעלי כתפיים נפולות ומראה מרושל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר