יצחק הרצוג נגד הליכוד: "פחדנים - נמאסתם"

יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג, תוקף הבוקר את אנשי הליכוד והבית היהודי על כוונתם להוביל חוקים שיגבילו את כוחו של בית המשפט העליון: "מתכננים לדרוס" (חדשות, פוליטיקה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: נתי שוחט -פלאש90)

בחירות 2015 • מרכיבים ממשלה: בליכוד מנסים בימים אלו להגיע במסגרת ההסכמים הקואליציוניים להעביר חוקים שימעיטו בכוחו של בית המשפט העליון, מי שכבר הודיע שיתנגד הוא יו"ר 'כולנו' משה כחלון, אבל כעת יו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג יוצא במתקפה חריפה נגד הליכוד, תחת הכותרת "פחדנים - נמאסתם".

לדברי הרצוג: "שוב מתעוררים הקולות המאיימים על בית המשפט העליון, שוב אנחנו שומעים שהממשלה שתקום פה תנסה לקשור את ידיו בצורות שונות.

"מי שמפחד משלטון החוק, ורוצה להתערב בצורה גסה בבחירת השופטים או להצר את צעדיהם, מנסה להשיג שליטה של פוליטיקאים במקום שחייב להיות נקי משיקולים פוליטיים".

הרצוג הוסיף וכתב: "השופטים בישראל אינם מוטים ואינם מתואמים עם איש כפי שמנסים בליכוד ובבית היהודי לטעון, ורק מי שמתכנן לדרוס, לפגוע ולעוות את הערכים הבסיסיים וחוקי היסוד של ישראל מרשה לעצמו לשחק משחקים פוליטיים מסוכנים על גבו של שלטון החוק ועל גבם של הישראלים עליהם הוא שומר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר