קשישה סירבה למיליון דולר, הקניון נבנה סביב ביתה

בימינו זה אולי נשמע לא מציאותי, אך מסתבר שיש אנשים שמושגים כמו סנטימנטים ונוסטלגיה מדברים אליהם יותר מכסף. קשישה בת 84 מסיאטל סירבה למיליון דולר והקניון נבנה סביב ביתה • כך זה נראה היום (סטייל)

חיה כהן | כיכר השבת |
הבית של אידית מייספילד (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק Edith Macefield House)

אידית מייספילד, קשישה בת 84 מסיאטל, וושינגטון, הפכה לגיבורת העיר לאחר שסירבה להצעה של מיליון דולר תמורת הריסת שטח ביתה והפיכתו למרכז קניות גדול.

מייספילד שכל חייה עברו עליה בביתה האהוב, לא הסכימה להיפרד ממנו, למרות המחיר הגבוה בהחלט שיכלה לקבל עבורו, מה שהיה מאפשר לה להזדקן בשקט וללא דאגות.

אדית מייספלד, גיבורת סיאטל (צילום: בארי מרטין)

כיוון ששאר בני השכונה הסכימו להתפנות מבתיהם, לקבלן לא נותרה ברירה והוא נאלץ לבנות את הקניון סביב ביתה של מייספילד.

ב-2008 מתה אידית, וכיוון שהייתה ערירית, הורישה את ביתה לבארי מרטין, אחד מפועלי הבניין שדאג לה בשנים בה נבנה הקניון, ולאחר שחלתה בסרטן, הסיע אותה לבית החולים באופן קבוע.

מרטין מכר את הבית ליזם נדל"ן, שתכנן להרים את הבית לגובה של 30 מטר באוויר, במסגרת פרויקט שאפתני. אך למרות המאמצים וההשקעה, התכנית נכשלה, והמשקיעים בפרויקט איבדו את כספם וזכו בבעלות על הבית.

בחודש האחרון הועמד הבית למכירה, אך עלויות המס של הבית, בשל מיקומו האטרקטיבי, כפולות משוויו של הבית, וזו הסיבה שאף אחד לא רכש את הבית עד עתה.

אנשי העיר לא נשארו אדישים, והם מגיעים למקום, תולים בלונים ושלטי מחאה כחלק ממאבק חברתי להצלת הבית והפיכתו לאתר הנצחה לאידית, הגיבורה המקומית.

ביתה של אידית מקושט בבלונים (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק Edith Macefield House)

וכך הבית נראה מבפנים:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר