דגל ישראל הוסר באמצע משחק: "בלי דגלים של יהודים"

במשחק של מוליכת ליגת המשנה בגרמניה הוסרו על ידי מאבטח דגלי ישראל שביקש 'בלי דגלים של יהודים'. מאוחר יותר נאמר כי דגלי ישראל הוסרו בכדי לא לגרום לאלימות (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
דגל ישראל (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

תקרית אנטישמית בגרמניה? במהלך משחק של מוליכת ליגת המשנה בגרמניה, אינגולשטאדט נגד יוניון ברלין, הוסרו על ידי מאבטח מקומי דגלי ישראל שהונפו ביציע במהלך המשחק.

אלמוג כהן, הקשר הישראלי של אינגלושטאט אמנם לא השתתף במשחק אבל צפה בו מהצד וצייץ על כך בטוויטר: "דגל ישראל של אוהדים גרמנים הוסר מהיציעים על ידי מאבטח מקומי. המאבטח אמר: 'בלי דגלים של יהודים', זה המגרש היחידי שזה קרה" כתב.

לאחר זמן קצר התברר כי הסיבה להסרת הדגל הייתה ככל הנראה בשל החשש כי אוהדי יוניון ברלין שרבים מהם מזוהים כפרו פלסטינים ינהגו באלימות כלפי האוהדים האחרים שהניפו את דגל ישראל.

כהן סיפר לעיתון 'הבילד' על שהיה "בתחילת המשחק ראיתי שהאוהדים שלנו מורידים דגלים של ישראל ואמרו לי שזה היה בהוראת המשטרה והקבוצה. הם אמרו לי שלפי פיפ"א אסור להכניס תעמולה פוליטית למגרשים, אבל כששאלתי אותם אם גם דגלים של מדינות אחרות מוחרמים אמרו לי 'לא, רק של יהודים'. זה הותיר אותי להלם".

דובר משטרת ברלין מסר לעיתון בתגובה: "אני מודע לכך שקצין המשטרה במקום הורה להוריד את הדגלים. הוא שוחח עם קצין האוהדים של אינגולשטאדט וביקש ממנו להוריד את הדגלים. זו היתה החלטה פרטית של קצין המשטרה במקום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר