G4 הוצג: מה חדש במכשיר הדגל של LG?

LG השיקה בלונדון את מכשיר הדגל החדש, ה-G4, שעבר סדרת שיפורים משמעותית. החידוש הבולט ביותר: מצלמה משוכללת הטוענת לכתר "מצלמת הסמארטפון הטובה ביותר" (דיגיטל, סלולר)

חיים אבני | כיכר השבת |
הצלם המקצועי קולבי בראון פוגש את ה-G4 (צילום: יח"צ, LG)

מכשיר הדגל החדש של LG: חברת הטכנולוגיה LG הציגה היום (שלישי) את הסמארטפון החדש שלה - ה-G4 באירוע בלונדון והציגה את מקצה השיפורים שהטמיעה במכשיר הדגל החדש שלה. השיפור המשמעותי והבולט ביותר הינו במצלמה המשופרת והאיכותית של המכשיר ברזולוציית 16 מגה פיקסל שנכללו בה טכנולוגיות חדשות. "מצלמת הסמארטפון הטובה בעולם" הגדירה אותה החברה.

המצלמה כוללת מספר שיפורים משמעותיים, ביניהם צמצם ומנגנון ייצוב משופרים. כמו כן נכללה בה אפשרות לשליטה על הגדרות הצילום המקצועיות, שלדברי החברה יאפשרו שימוש מקצועי של ממש במצלמת הסמארטפון.

(צילום: יח"צ, LG)
סוללה נשלפת (צילום: יח"צ, LG)

גם מצלמת ה'סלפי' זכתה לשדרוג משמעותי והיא מסוגלת לצלם תמונות באיכות של 8 מגה פיקסלים. היא כוללת גם טכנולוגיה לצילום מספר תמונות ברצף, כשלאחר מכן תוכלו לבחור את התמונה הטובה ביותר לשמירה.

המכשיר עוצב בצורה מעוקלת וזוכה לחיפוי עור במקום החיפוי הפלסטי שליווה את סדרת הדגל של החברה עד היום. משתמשים שיחפצו בכך יוכלו לרכוש את המכשיר בגרסה פלסטית עם מראה מלוטש שנותן תחושה של מכשיר מתכתי.

ב-LG החליטו להמשיך עם גודל המסך של ה-G3. ה-G4 מציע מסך בגודל 5.5 אינץ' באיכות QHD ובטכנולוגיית IPS החדשה שמבטיחה איכות טובה יותר מול אור שמש ישיר, כמו גם חיסכון משמעותי בצריכת החשמל.

המכשיר עושה שימוש במעבד סנאפדרגון 808 של ענקית השבבים קוואלקום, והוא כולל זיכרון RAM בנפח 3 GB ונפח אחסון של 32 GB, כולל חריץ לכרטיס הרחבה התומך בנפח של 128 GB נוספים. סוללת המכשיר נותרה בנפח 3,000 מיליאמפר.

(צילום: יח"צ, LG)

המכשיר החדש של LG יושק כבר בשבועות הקרובים בכל רחבי העולם, כשהחברה לא שיחררה עד עתה עדכונים לגבי זמן ההגעה המשוער לחנויות ברחבי העולם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר