המסר השבועי: יהודים, אל תעזבו את ישראל

בארץ ישראל יש את ים המלח, הכנרת, ים סוף והים התיכון, כל הטוב שבעולם - יש בארץ ישראל! המקום הכי מוגן ושמור בעולם – מדינת ישראל ארץ הקודש. מדינת ישראל היא כמו תיבת נֹחַ וכל העולם תוהו ובוהו, גוג ומגוג לגויים.

הרב ניר בן ארצי (באדיבות תאיר נרי)

ריבונו של עולם, הדין שלו הוא הרחמים הגדולים ביותר! בורא עולם אומר לכל היהודים בעולם: 'אני מנפה אתכם מעמים אחרים, מהגויים. אני אוסף אתכם עם פינצטה, יהודי יהודי, להביא אתכם לארץ הקודש, ארץ ישראל - אתם בניי. לא אוותר לכם, חבל לכם להתעקש, אני עקשן יותר. את ההתעקשות שלכם, בניי היהודים שחיים בחו"ל, תהפכו לעקשנות חיובית וטובה ותבואו לגור במדינת ישראל, הגלות נגמרה. אין עוד גלות, השכינה הולכת ומתמעטת וכשתגמר סופית אתם תהיו בסיבוכים עד אין-סוף כי לא תהיה לכם הגנה ממני'. שבעה מיליארד בני אדם בעולם והאנטישמיות יכולה להתהפך תוך שבוע נגד היהודים ואחר כך תברחו משם בחיפזון ובבהלה, נפולים, מבוישים ומפוחדים, לא ביד רמה - חבל.

איתני הטבע ימשיכו לפגוע בצורה קשה ביותר בעולם, ימשיך להיות תוהו ובוהו. דיברנו שאחרי פסח יהיו דברים קשים ביותר. פסח אצל בורא עולם זו התחלה של שנה חדשה, גם ראש השנה זו התחלה של שנה חדשה.לא להתעקש מול הקדוש-ברוך-הוא, חבל, עוד לא קם אדם או דבר אחר שיוכל לנצח את הקדוש-ברוך-הוא.

שיטפונות ימשיכו חזק, רעידות אדמה ימשיכו חזק, שריפות ואש ימשיכו חזק, רוחות קשות וסערות בים, ואין הגנה ליהודים הישראלים שיוצאים לחו"ל.

יהודים, לא להשקיע ולא לקנות כלום בחו"ל, להשקיע רק בארץ ישראל.

בארץ ישראל יש את ים המלח, הכנרת, ים סוף והים התיכון, כל הטוב שבעולם - יש בארץ ישראל! המקום הכי מוגן ושמור בעולם – מדינת ישראל ארץ הקודש. מדינת ישראל היא כמו תיבת נֹחַ וכל העולם תוהו ובוהו, גוג ומגוג לגויים. בארץ ישראל לא יִקרה כלום, הכל יהיה טוב, הכלכלה הכי טובה בעולם, בתים ונדל"ן ימשיכו להתפתח עד בלי די. המדינה מתפתחת בצורה מדהימה, ארץ הצבי נמתחת כמו עורו של צבי, תגדל ותגדל מבלי שירגישו, כמו עובר בבטן אימו אשר מטיפה אחת מתפתח לעובר.

הקדוש-ברוך-הוא מסכסך בין העמים, מסבך בין הדתות ובכל מיני עמים למיניהם, כדי שלא יפריעו לעם ישראל. אוי ואבוי למדינה או ארץ, ראש ממשלה או נשיא, שיפריעו לארץ הקודש כדי שיתנו חלקים מארץ ישראל,אוי ואבוי להם! ראו מה קרה בעבר לכל אדם ומדינה שרצו לקחת חלקים מארץ ישראל או להתערב בתוך ארץ ישראל, בורא עולם מחריב אותם מעל פני כדור הארץ ומסבך אותם בסיבוכים שלא ייצאו מהם לעולם.

ימשיכו לקרות דברים קשים ביותר על פני כדור הארץ.

יהודים יקרים, בניו של בורא עולם, להישאר בישראל, לא לצאת! גם איתני הטבע פועלים, גם מטוסים מסתבכים, אוניות, רכבות ואוטובוסים, יהודים להישאר בארץ ישראל. נסיעות לחו"ל אך ורק לצורך עבודה כשהולכים וחוזרים, או לשמחה משפחתית. לא להסתבך יהודים, הקדוש-ברוך-הוא בדין קשה.

בגדה המערבית ובמזרח ירושלים, שולחים שליחים לפגוע ביהודים. לישראל אסור להרגיע - אין אמונה ברוב הערבים. חלק גדול מהערבים זורעים רעל ושנאה נגד היהודים בתינוקות שרק נולדו. צבא-הגנה-לישראל צריך להיות זהיר לא רק בירושלים, בכל מקום במדינת ישראל ממטולה עד אילת.

99% גויים בעולם ויהודים אפילו לא אחוז אחד. כל העמים בעולם פוחדים ממדינת ישראל, היא הטבור והיא הלב של העולם, היא הגוף הפנימי של כל העולם. ממדינת ישראל חיים כל העולם!

ארצות הברית גילתה את הנוכלות והרמאות של איראן שצוחקת עליה. איראן מחוברת לרוסיה, הם אחים. רוסיה עוזרת לאיראן בסתר ובגלוי. המון מדענים ואנשי מקצוע רוסים נמצאים באיראן. ארצות הברית לא הצליחה למשוך אליה את איראן, יצא לה דף לבן מאיראן.

איראן לא תפגע בישראל בגלוי, היא בפחד אימים מישראל. בסתר היא שולחת נשק ותחמושת לנסראללה ולחיזבאללה וצבא-הגנה-לישראל מפוצץ הכל בדרך.

במצרים תהיה מהפכה – אנחנו מחכים. לדאע"ש, חמאס והמוסלמים הקיצוניים יש תוכנית להפיל את השלטון. האדמה רועדת, עוד מעט תפרוץ שם כמו הר געש. סיסי עושה עבודה יפה, עושה מאמצים גדולים.

ברצועת עזה רוצים לגרור את ישראל למלחמה – לא להיגרר. להיות ערניים, הם ממשיכים לחפור מנהרות. לבדוק טוב שלא יפתיעו קיבוץ, מחנה צבאי, ישוב או מושב.

תורכיה דאע"ש מתרבה בה, תופס מקום חזק ומתחיל לשלוט בה. התקשורת לא משדרת כי הכל הפך לשגרה. כל פעם שאומרים שהפגיזו את דאע"ש – לא הפגיזו כלום, זה לא דאע"ש.

דאע"ש מתרבה כמו דגים בים, ימשיך להרוס את הטומאה והרוע מסביב לישראל. אפילו שהם שליחי ה', צריכה ישראל להיזהר מהם שלא יכנסו לגבולות ישראל. איפה שדאע"ש רואים טומאה, הם רוצים למחוק ולהרוג. יש הרבה דאע"ש בישראל בצפון ובדרום, חלק מהם רוצים להיות שותפים עם דאע"ש בחו"ל, אבל הורגים אותם כי אומרים שהם מרגלים.

חיזבאללה ונסראללה מחכים לתחמושת מאיראן, המורדים גומרים להם את כל התחמושת.

הסורים אין להם את הכוח לעזור לחיזבאללה.

עיראק נמחקת כמו סוריה וסוריה נמחקת כמו עיראק והכל תוהו ובוהו על פני תהום.

ירדן מחכה ומחכה, 3 מיליון פליטים מכרסמים ואוכלים אותה.

ארצות הברית כל פעם שהיא רוצה להתערב באדמת הקודש, 'כאילו' לעשות שלום, שחס ושלום יתנו חלקים מאדמת הקודש - בורא עולם מסבך אותם עם עצמם שלא ידעו איזה יום היום. אל תיגעו לקדוש-ברוך-הוא באדמת הקודש, לא להסתבך עם הקדוש-ברוך-הוא!

כל מדינה וארץ שפותחים את פיהם על מדינת ישראל ורוצים לפגוע בה, הקדוש-ברוך-הוא קוצץ ומסבך אותם, מביא להם את איתני הטבע ומביא סיבוכים ביניהם.

את כל הסודנים והאריתראים צריכים להחזיר דחוף לארצם בצורה חוקית. לא רק זה, צריך לשמור על גבולות ישראל שלא יכנסו עוד. ישראל מדינה של שלום ואהבה, צריכה להיות נקייה מכל העמים המשונים האלה שרוצים להפריע ליהודים ולמדינת ישראל.

כל אלה שלא הולכים בדרך הנכונה והישרה, יתגלו במערומיהם כולם. אנשי הצווארון הלבן והצווארון השחור. הרע מכלה את עצמו ויכלו את עצמם. בורא עולם מנקה את מדינת ישראל בדרך שלו ומנקה את כל העולם בדרך שלו.

ממשלת ישראל צריכה לנהוג בדעת ותבונה ולאהוב זה את זה. העם בחר אותם ולא ההפך. שתהיה אהבת חינם ביניכם, אתם דוגמא, תהיו מלוכדים ומאוחדים, זה לא הזמן למשחקים.

אימהות יהודיות צריכות להדריך את בניהן ובנותיהן לא להתבולל עם הגויים, לא להתבולל עם הגויים! להסביר להם מה ההבדלים בין יהודים לגויים.

יום העצמאות היה יום מיוחד, העננים והרוח דיברו עם היהודים בארץ. יהודים טובים ישבו בבתיהם והייתה שמחה גדולה בכל בית ובית.

הקדוש-ברוך-הוא מעביר מסרים כבדים ומובנים לכל יהודי ולכל העולם, שיש גאולה משנת תש"ח ושכל מה שקורה בארץ ובעולם, הכל הכנה ליום הגדול והמיוחד לכל יהודי ויהודי – המלכת מלך המשיח!

היום אתם מבינים יותר שצריך לזעוק ולבקש מבורא עולם להמליך את מלך המשיח!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר