לפיד מאיים לפנות לבג"צ נגד ליצמן: "לא מוכן להישבע אמונים למדינה"

יו"ר 'יש עתיד' מאיים לעתור לבג"צ באם ליצמן ימונה לתפקיד סגן שר מחמת "סירובו להישבע אמונים למדינת ישראל". מקורבי ליצמן: "המינוי לסגן שר אושר בבג"צ, דברי לפיד - שקר" (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
לפיד וליצמן (צילום: גילי יערי, הדס פרוש - פלאש 90)

למרות שהוא צפוי להישאר באופוזיציה, יו''ר יש עתיד יאיר לפיד מנסה להציק לציבור החרדי גם משם: במסגרת אירוע שבת תרבות שהתקיים בעיר כפר סבא הודיע לפיד כי יפנה לנתניהו בדרישה שלא למנות את ח"כ יעקב ליצמן מיהדות התורה לסגן שר במעמד שר במשרד הבריאות ואיים אף לפנות לבג"צ.

"במוצ"ש אפנה במכתב לנתניהו בדרישה למנות שר בריאות. אם נתניהו ימנה את ליצמן לסגן שר בלבד נפנה לבג"ץ. לא יכול להיות שבראש משרד הבריאות, עומד אדם שלא מוכן להישבע אמונים למדינה" אמר לפיד.

בלשכת סגן שר הבריאות המיועד ח"כ יעקב ליצמן לא מתרגשים מאיומיו של לפיד והערב מגיבים כי מינויו לסגן שר, במעמד שר עם סמכויות מלאות - אושר בבג"ץ.

מקורבי ליצמן מדגישים כי האמירה של לפיד לפיה ליצמן לא מוכן להישבע אמונים למדינה - שקרית וחסרת כל בסיס. "יעקב ליצמן נשבע אמונים כחוק, כחבר כנסת וכסגן שר, בדיוק כמו כל שר אחר".

מקורביו הוסיפו כי "תיפקודו של ליצמן והישגיו למערכת הבריאות ולציבור החולים, היו גדולים ומוצלחים כסגן שר במשרה מליאה, בהשוואה ללפיד, למשל, שלא קידם את כלכלת ישראל, למרות כהונתו כשר אוצר בתואר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר