משה כחלון: תחבורה ציבורית בשבת - נושא חברתי

שר האוצר המיועד משה כחלון התייחס לנושא הפעלת תחבורה ציבורית בשבת בראיון לערוץ 2 ואמר כי "אני חושב שזה נכון ואמרתי את זה. זה נושא חברתי" על נתניהו: "בעל ברית" (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
משה כחלון (צילום: פלאש 90)

בראיון שהעניק שר האוצר המיועד ויו"ר "כולנו" ח"כ משה כחלון ל"פגוש את העיתונות" בערוץ 2, הוא נשאל על הפעלת תחבורה ציבורית בשבת ואמר כי: "אני חושב שזה נכון ואמרתי את זה. זה נושא חברתי". יצויין, כי עוד קודם הבחירות הביע כחלון תמיכה בהפעלת תחבורה ציבורית בשבת.

כחלון התייחס לפרסומים על הכוונה להעלות את מס הרכישה את דירות להשקעה ואמר כי לא יפגע בקונים או בשוכרים. "הגענו לממשלה כדי לפתור את בעיית הדיור בבנייה, לא במיסוי". לדבריו: "אני אומר לציבור - המתינו בסבלנות". על מס הרכישה אמר: "הוא ירחיק משקיעים. כמעט 25% מהרוכשים של דירות שניות הם משקיעים. צריך לפנות אותם מהשוק".

"המתינו בסבלנות. נשב עם אנשי המקצוע ונקבל החלטה. זה לא יהיה 20%, 20% זה גבוה מדי" אמר כחלון והגדיר את ראש הממשלה בנימין נתניהו כ"בעל ברית בלתי רגיל בנושא הדיור".

"אני חושב שממשלת 61 היא רעה, בטח מול האתגרים שמחכים לנו", אמר כחלון. "אני מאמין שתהיה לנו ממשלה רחבה יותר. צריך לעשות הכול כדי שנתניהו ירכיב ממשלה רחבה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר