התרגשות בבריטניה: בת נולדה לנסיך וויליאם ולדוכסית מקיימברידג'

קייט מידלטון, הדוכסית מקיימברידג' שנישאה לפני כארבע שנים לנסיך וויליאם, ילדה בת - אחות לבנם ג'ורג' - בבית החולים הפרטי סנס מרי'ס שבלונדון. האב: "מאושרים מאוד" (עולם)

שושי מילר | כיכר השבת |
קייט מידלטון, הדוכסית מקיימברידג' (צילום: שאטרסטוק)

מזל טוב: לאחר חודשים של המתנה, קייט מידלטון - הדוכסית מקיימברידג', שנישאה לפני כארבע שנים לנסיך וויליאם, ילדה בת - אחות לבנה הבכור ג'ורג' - בבית החולים הפרטי סנס מרי'ס שבלונדון.

לידתה של הבת החדשה המצטרפת למשפחת האצולה סוקרה בצורה נרחבת על ידי כלי התקשורת המקומיים והעולמיים. בשעות הבוקר (שבת) דיווחו כלי תקשורת בריטיים כי הדוכסית מקיימברידג' הובהלה לבית החולים לקראת לידה, ומאז התאספו רבים סביב בית החולים בציפיה להודעה הרשמית.

כמה שעות לאחר מכן, יצאה ההודעה הרשמית על כך שלוויליאם וקייט נולדה בת, במשקל 3.7 קילוגרמים. הנסיך וויליאם יצא מבית החולים ונופף לקהל הרב שהתקבץ במקום. "אנחנו מאושרים מאוד" אמר ולאחר מכן חזר לבית החולים עם בנו ג'ורג'.

התינוקת החדשה היא הנינה החמישית של המלכה אליזבת השנייה. וכעת הויכוח הוא על השם לו תזכה התינוקת. רבים מעריכים כי השמות הפופולריים ביותר מביניהם ייבחר השם לבת הם אליס, ויקטוריה ואליזבת.

ראש ממשלת בריטניה דיוויד קמרון צייץ בטוויטר: "מיטב איחוליי לדוכסית מקיימברידג', שיולדת את ילדה השני היום. כל המדינה מאחלת לה כל טוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר