פייסבוק תאפשר לכם לשלוט בפיד

משתמשים שונים בפייסבוק מדווחים כי החלו לקבל בימים אלו הצעה לשליטה מורחבת בפיד שלהם, כך שיוכלו לבחור חברים שהפוסטים שלהם יופיעו תמיד בראשית הדף (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

פייסבוק מרחיבה את השליטה שלכם בפיד: ה"ניוז פיד" (זרם החדשות) המוכר של פייסבוק עובר שינויים לעיתים קרובות, לעתים אפילו שינויים מרחיקי לכת, אך השינוי שהרשת החברתית הגדולה בעולם מתכננת ככל הנראה כעת, יהיה אולי השיפור המשמעותי ביותר שתטמיע החברה בפיד שלכם.

לאחר שהודיעה החברה כי היא החלה לתעדף תוכן מקורי על פני עמודים מסחריים ופוסטים לא איכותיים של חברות שונות, משתמשים שונים ברחבי העולם מדווחים כי החלו לקבל בימים האחרונים הצעה לשליטה מורחבת בפיד שלהם, כך שיוכלו לבחור חברים קרובים שהפוסטים שלהם יופיעו תמיד בראשית הדף.

עד היום יכלו המשתמשים להגדיר חברים קרובים, כשאלגוריתם פייסבוק קבע לבדו את מקום הופעת הפוסטים השונים בפיד שלכם. השליטה שניתנה למשתמשים לגבי מיקום ההופעה בפיד הייתה מוגבלת למדי והסתמכה בעיקר על היסטוריית המשתמש ומיקומו הגיאוגרפי.

התכונה החדשה שמוצעת למשתמשים ברחבי העולם בכניסה לאפליקציית פייסבוק, ככל הנראה נמצאת בשלבי בטא כשבקרוב ככל הנראה תוצע לכלל המשתמשים, והיא מאפשרת לבחור גם דפי פייסבוק אותם תרצו לראות בראשית הפיד שלכם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר