גופת אור אסרף תנחת בישראל ביום שלישי

גופתו של אור אסרף שחולצה אמש, תגיע לישראל ביום שלישי לקבורתה. מניין ההרוגים עלה ל-7,276. 14,123 בני אדם נפצעו. בנפאל ביקשו מהמשלחות הזרות לעזוב (חדשות עולם)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אור אסרף ואביו (צילום: מתוך YNET)

גופתו של אור אסרף, הישראלי האחרון שנמצא בין ההריסות בנפאל בעקבות רעידת האדמה, תובא מחר (שלישי), לישראל ומבית הוריו תצא מסע הלווייתו בהשתתפות בני משפחתו עשרות רבות של מכרים וידידי המשפחה.

חילוץ הגופה לקח זמן רב בעקבות הקושי לחלצה מהאזור ההררי בו נמצאה. החילוץ המורכב נעשה על ידי מסוק חבלים ועוד.

בהודעה רשמית של המשפחה נאמר: "המשפחה מודה לכל עם ישראל ולממשלת ישראל, לראש הממשלה בנימין נתניהו, לשר הביטחון, לצה"ל, למשרד החוץ, לפיקוד העורף, לשגרירות ישראל בקטמנדו, ולכל צוותי החיפוש ובתוכם המתנדבים מיחידת אגוז על מאמצי החיפוש והאיתור תוך סיכון חיים. משפחת אסרף מתכנסת ביגונה העמוק פנימה, מבכה את בכיר בניה אור אסרף, ילד אהוב, מלח הארץ, על האסון הכבד שפקד אותה. פטריק ואורית אסרף, אביו ואמו של אור, הבטיחו להשיבו הביתה וקיימו את הבטחתם. המשפחה מבקשת לשמור על פרטיותה".

מניין ההרוגים עומד על 7,276 הרוגים, כך לפי הדיווחים בנפאל. על פי הדיווח 14,123 בני אדם נפצעו, בהם 6,512 שעדיין מאושפזים בבתי חולים.

בתוך כך, שר ההסברה של ממשלת נפאל ביקש הבוקר מחברי משלחות המחלצים הזרים בהם ישראל לשוב לארצם ואמר כי מרבית מאמצי חילוץ הפצועים וההרוגים הסתיימו וכי הרשויות במקום ערוכות לטפל במשימות שנותרו.

כ-4,050 מחלצים מ-34 מדינות נרתמו למאמצי החילוץ בנפאל, מאז שרעידת האדמה העוצמתית הכתה במקום לפני עשרה ימים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר