יחימוביץ' החרימה את ישיבת הסיעה: "הנהגת הרצוג-לבני היא אבסורד"

ח"כ שלי יחימוביץ' החרימה את ישיבת סיעת 'המחנה הציוני' במחאה על ההנהגה המשותפת של יצחק הרצוג וציפי לבני: "אבסורד". הרצוג הבהיר כי לא היה סיכוי לממשלת אחדות (ארץ)

הרצוג ולבני (צילום: מוטי קמחי -ynet)

יומיים לפני המועד להקמת ממשלה חדשה, התפתחויות במפלגת 'המחנה הציוני', כאשר היו"ר לשעבר, חברת הכנסת שלי יחימוביץ' החרימה בצהריים (שני) את ישיבת הסיעה במחאה על ההנהגה המשותפת של יצקח הרצוג וציפי לבני.

בהודעה שהוציאה, כתבה יחימוביץ' כי "המשך הנהגה דו ראשית הרצוג-לבני הוא סירוס מראש של הנהגת האופוזיציה ואין לה כל תוקף דמוקרטי, מעשי או אידיאולוגי. אני מכבדת את לבני ומצפה לשיתוף פעולה פורה איתה, אבל יש לי יו"ר אחד ושמו בוז'י הרצוג, אשר נבחר בבחירות דמוקרטיות".

"החיבור בין הרצוג ללבני היה נכון, גיביתי אותו בכל כוחי, ואין כל מניעה שיימשך, אך הנהגה דו-ראשית היתה צפרדע שהוכרחנו לבלוע כתשלום בעת הבחירות. הפיכת הדבר לשגרה היא אבסורד מוחלט, היא שמה אותנו לצחוק ולא תאפשר תפקוד רציני של אופוזיציה לוחמת", הוסיפה יחימוביץ'.

במהלך הישיבה, התייחס הרצוג לממשלה המסתמנת ואמר כי "זאת תהיה ממשלת כישלון לאומית נוספת. המו"מ הקואליציוני הוכיח כמה לחיץ נתניהו כאשר שרידותו הפוליטית על כף המאזניים".

"המחנה הציוני יעמוד בראש אופוזיציה חזקה ולוחמת", הוסיף הרצוג, "לא הייתה היתכנות לממשלת אחדות. הדיבורים והספינים ורעשי הרקע היו כקצף על פני המים. נוביל אופוזיציה תקיפה וממוקדת. נפעל עם מפלגות אחרות ולא נשאיר אבן על אבן. נעמוד כחזית אחת מול ממשלה המאיימת לפרק ולפצוע את החברה הישראלית".

ציפי לבני הוסיפה ואמרה כי "מתגבשת מול עינינו ממשלה קואליציונית שבציניות מבטלת הישגים חברתיים לציבור גדול שנשאר מאחור שנים רבות. אנחנו נתמוך בבית המשפט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר