יו"ר ש"ס אריה דרעי: "מעריך שנתניהו יקים ממשלה של 61"

יו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי אמר בפתח ישיבת הסיעה כי הוא מעריך שביום רביעי תוקם ממשלה של 61 והסביר את סלעי המחלוקת עם הבית היהודי על תיק הדתות (חרדים, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
יו"ר ש"ס אריה דרעי בישיבת הסיעה, היום (צילום: כיכר השבת)

יו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי אמר בצהריים (שני) בפתח ישיבת הסיעה כי הוא מעריך שביום רביעי תוקם ממשלת 61. "אני מעריך שביום רביעי נתניהו יוכל לבשר לנשיא ותוקם ממשלה של 61".

"תמיד רצינו ממשלה רחבה", אמר דרעי, "יכולנו לכוף ממשלה רחבה אבל לא עשינו זאת מקוה שיעשו מאמצים בהמשך להרחיב את הממשלה".

דרעי הוסיף ואמר כי "כל מרכיבי הקואליציה חייבים להתגבר על חילוקי דעות. לפעמים קואליציה קטנה והומוגנית טובה יותר מרחבה".

בדבריו, התייחס דרעי למתיחות עם 'הבית היהודי' ואמר כי "הויכוח עם הבית היהודי זו לא התנגחות אלא כדי שנוכל להחזיק מעמד 4 שנים. טלאי על גבי טלאי במשרד ממשלתי זה גרוע וראינו מה זה גורם, כמו שאנחנו בטוחים ששר החינוך יתנהג בממלכתיות והגינות גם אנחנו ננהג כך בדתות. אני מקווה שייפתר בשעות הקרובות ושלנתניהו תהיה ממשלה".

"צריך לזכור שהמטרה האמיתית היא להשיג את היעדים כדי ליישם את השליחות. אנחנו המפלגה היחידה שאמרה שיש לה כללי ברזל. עמדנו בכל מה שהבטחנו לבוחר. דיור ציבורי, מע"מ 0 ושכר המינימום", הוסיף יו,ר ש"ס.

"הדרישות שלנו הם לטובת כלל ישראל, החיוך חזר לשקופים", בישר דרעי, "הם רואים שיש להם תקווה היום. אין פתרונות מיידיים. סוף סוף מתייחסים לישראל השניה. יש ממשלה שמתייחסת להם".

בסיום דבריו התייחס דרעי למחאת בני העדה האתיופית ואמר כי "לסיום אני פונה לאחיי האתיופים. השקופים האמיתיים. הזעקה שלהם אמיתית. כאב לי. בזכות מרן הרב עובדיה הם כאן, אל תלכו לאלימות ולגורמים שרוצים להתסיס את השטח, אנחנו נהיה לכם לפה בממשלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר