תיעוד: אור אסרף מנגן בבית חב"ד שלושה חודשים לפני שנהרג

כשלושה חודשים לפני שנהרג ברעידת האדמה בנפאל, ביקר אור אסרף בבית חב"ד בבנגקוק וחגג את פורים עם השליחים. ל"כיכר השבת" הגיע תיעוד של אור מנגן לצד ישראלים נוספים שביקרו בבית (חדשות, בעולם)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות בית חב"ד)

כשלושה חודשים לפני שנהרג באסון רעידת האדמה שפקדה את נפאל, אור אסרף ז"ל שאותר אתמול בין ההריסות, נחת בבנגקוק שבתיאלנד, ביקר בבית חב"ד המקומי וניגן בגיטרה בפני האורחים והשליחים.

שליח חב"ד בבנגקוק, הרב נחמיה וילהלם, סיפר היום ל"כיכר השבת" כי "אור אסרף שהה בבית חב"ד במהלך חג הפורים. הוא רקד ושמח עם כולנו. היה בחור עם שמחת חיים וחיוך תמידי".

"בימים שאחרי פורים ולפני נסיעתו לנפאל הוא ישב כל ערב על הספות בבית חב"ד, ניגן בגיטרה וסחף את כולם לבוא לשיר איתו". הוסיף.

גופתו של אסרף, שכאמור נמצא בין ההריסות בנפאל בעקבות רעידת האדמה, תובא מחר לישראל. הלווייתו תצא מבית הוריו בהשתתפות בני משפחתו ועשרות רבות של מכרים וידידי המשפחה.

חילוץ הגופה ארך זמן רב בעקבות הקושי לחלצה מהאזור ההררי בו נמצאה. החילוץ המורכב נעשה על ידי מסוק חבלים ועוד.

בהודעה רשמית של המשפחה נאמר: "המשפחה מודה לכל עם ישראל ולממשלת ישראל, לראש הממשלה בנימין נתניהו, לשר הביטחון, לצה"ל, למשרד החוץ, לפיקוד העורף, לשגרירות ישראל בקטמנדו, ולכל צוותי החיפוש ובתוכם המתנדבים מיחידת אגוז על מאמצי החיפוש והאיתור תוך סיכון חיים".

"משפחת אסרף מתכנסת ביגונה העמוק פנימה, מבכה את בכיר בניה אור אסרף, ילד אהוב, מלח הארץ, על האסון הכבד שפקד אותה. פטריק ואורית אסרף, אביו ואמו של אור, הבטיחו להשיבו הביתה וקיימו את הבטחתם. המשפחה מבקשת לשמור על פרטיותה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר