ניסיון הפיגוע בי-ם

המחבל צעק "אללה אכבר" וניסה לדקור עם אבזם החגורה

פרטים נוספים על ניסיון הפיגוע הבוקר בבירה: המחבל צעק 'אללה אכבר' והסתער לעבר תחנת הרכבה שהייתה מלאה בבני אדם. המאבטח הותקף על ידי אבזם חגורת המחבל (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
זירת האירוע, הבוקר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

טרור בירושלים: שעות אחרי ניסיון פיגוע הדקירה בסמוך לצומת גבעת המבתר בירושלים, מתבררים פרטים נוספים: לפי הבדיקה הראשונית, המחבל תקף את המאבטח עם אבזם של חגורה, ובשל כך סבר המאבטח כי נדקר ומכאן החלה ההתפחות שהביאה בסופו של דבר לביצוע ירי לעבר המחבל.

זמן קצר לאחר התקיפה, צעק המחבל "אללה אכבר" וזאת במהלך ריצתו לעבר תחנת הרכבת שהייתה הומה אדם. בזמן ריצתו המחבל נורה ברגלו ונוטרל. מחקירה ראשונית עולה כי הוא ביקש לפגוע במאבטחי הרכבת, והצליח באופן חלקי. המחבל פונה לבית החולים הדסה במצב קל עד בינוני.

מהמשטרה נמסר כי "מתחקור ראשוני בזירה עולה כי מאבטח של הרכבת הקלה הותקף לטענתו מאחור על ידי בן מיעוטים שהחל לרוץ לעבר תחנת ההסעה. מאבטחים נוספים של הרכבת הקלה שהיו בתחנת ההסעה ביצעו ירי לעבר רגלי החשוד והשתלטו עליו.

"החשוד פונה על-ידי מד"א לבית החולים הדסה עין כרם במצב קל. מתבצעות סריקות בזירה ונפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע. הרכבת הקלה ממשיכה בפעילותה".

יצוין כי דרך בר לב בירושלים הפך לאחד הכבישים המסוכנים בשנה האחרונה, רק בחודש האחרון נרצח בכביש שלום יוחאי שרקי הי"ד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר