כך העביר קצין המשטרה את המידע המסווג לעו"ד רונאל פישר

אפליקציה יחודית ומאובטחת שפותחה אך ורק לצורך העברת המסרים בין עוה"ד רונאל פישר לקצין המשטרה רפ"ק ערן מלכה היא שאפשרה את הדלפת החומרים המסווגים החוצה (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

כך קיבל רונאל פישר מידע משטרתי סודי: עורך הדין רונאל פישר החשוד בכך שהעביר שוחד לקציני משטרה בתמורה לקבלת מידע משטרתי מסווג הנוגע לנחקרים ולמושאי חקירות רגישות וחסויות של יחידת העילית המשטרתית לה"ב 433, קיבל לפי החשד את המידע באמצעות אפליקציה יחודית ומאובטחת שפותחה אך ורק לצורך העברת המסרים בין רונאל פישר לקצין המשטרה רפ"ק ערן מלכה.

על פי הדיווח בחדשות 2, האפליקציה הייחודית שפותחה עבור רונאל פישר עשתה שימוש באמצעי הצפנה מורכבים שלמעשה לא אפשרו למשטרה 'לעלות' על חילופי המסרים בין הקצין הבכיר ביחידת לה"ב 433 לבין עורך הדין שסרח.

כזכור, בימים האחרונים נעצר עו"ד רונאל פישר שוב על ידי מח"ש, זאת לאחר שבמחלקה לחקירת שוטרים הצליחו לפענח את הצפנת המכשיר הסלולרי של פישר באמצעות שליחת המכשיר לחברה בארה"ב המתמחה בפיצוח הצפנות של מכשירי טלפון חכמים, כך שיכלו לראות את היסטוריית השימוש באפליקציה.

מדובר למעשה בשיטה מתוחכמת ביותר, שכן המידע שהועבר בין החשודים הוצפן כולו ורק המכשירים התומכים בה יכלו לקרוא את המידע. המשטרה לא יכלה לדעת כלל וכלל על קיומה של האפליקציה ושל שרתי האינטרנט המוצפנים ששימשו לכאורה את אפליקציית הסלולר המתקדמת.

מוקדם יותר נודע כי איש עסקים מוכר, שהיה בעברו מעורב בענף התקשורת, נחקר בשעות האחרונות (שני) במשטרה כחלק מהחקירה הנוספת בפרשה המדוברת שהביכה את המשטרה.

על פי החשד, איש העסקים המדובר קיבל מידע מרונאל פישר ובתמורה לכך שילם תמורה. בשעות הקרובות יוחלט במשטרה האם להביאו בפני בית משפט לדיון בהארכת מעצרו. המחלקה לחקירות שוטרים כבר הודיעה בעבר לעו"ד רונאל פישר, על כוונתה להעמידו לדין פלילי בגין חלק מהחשדות נגדו, בכפוף לשימוע שייערך לו, ככל שיחפוץ בכך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר