עמיר בניון פרסם שיר נגד אובמה והסיר אותו מהרשת בעקבות מחאת גולשים

הזמר עמיר בניון, שעורר רק לאחרונה סערה גדולה עם שירו "אחמד אוהב ישראל", חזר בו היום באופן לא שגרתי משיר שפרסם בגנות הנשיא ברק אובמה: "זבל אכזרי" (מוזיקה)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: מנדי הכטמן, פלאש 90)

בשעות הצהריים (שני) פרסם הזמר עמיר בניון, המזוהה עם גוש הימין, שיר בו הוא תוקף באופן בוטה את נשיא ארה"ב ברק אובמה. השיר, שנקרא "זבל של עורב" ומלווה בתמונה של עורב ובמקורו ראשו של אובמה, תוקף כאמור בחריפות את אובמה ומכנה אותו בין היתר "זבל אכזרי".

אלא שמספר שעות לאחר מכן הסיר בניון את השיר מדף הפייסבוק שלו, זאת מסיבה שטרם ברורה לחלוטין. כזכור, רק לאחרונה עמד בניון במרכזה של סערה כאשר כתב שיר על ערביי ישראל בשם "אחמד אוהב ישראל", זאת לאחר הטבח הנורא בבית הכנסת בשכונת הר נוף בירושלים.

כאמור, היום הוציא בניון את השיר החדש נגד אובמה, בו הוא אף אומר כי הוא "מייחל למותו של היצור המושחת".

מילות השיר: רכשתי לי עורב עם שפם קטן ונהדר / אפילו שיש המון כאלה ברחוב ובחינם / ובגלל חיבתי לאובמה רק אומר / שקראתי לעורב על שמו של הנשיא המכוער.

"הסיבה שבגללה רכשתי עורב אכזר היא לנסות / להזריק ליצור הבוגדני הזה כמה טיפות של לב לפחות / בינתיים איבדתי עין אחת אני סובל מטיפשות ומעורב מעוות / מייחל למותו של היצור המושחת.

הכי היה לי קשה לבחור לו שם מיוחד / היו הרי עוד כמה עורבים שניסו למחוק אותנו לעד / הכי היה קשה לי לבחור לו שם מקורי / שימחיש עד כמה הוא זבל אכזרי.

הוא מציק לי בתוך הדירה, צווח, מציק לשכנים / חבריו משחיתים את הרחוב וטורפים את היונים / בוגד העורב עוד מימות המבול הנורא / עוד שם סירב לשליחותו של נוח להביא את הבשורה.

הכי היה לי קשה לבחור לו שם מיוחד / היו הרי עוד כמה עורבים שניסו למחוק אותנו לעד / הכי היה קשה לי לבחור לו שם מקורי / שימחיש עד כמה הוא זבל אכזרי.

הכי היה לי קשה לבחור ליצור הזה שם / אין לי מושג איך הוא חי ומאיפה הוא נושם / הכי קשה לי למצוא לו שם מקורי / שימחיש עד כמה הוא זבל אכזרי / זכה למאות אלפי צפיות.

גם בשירו הקודם שעורר סערה "אחמד אוהב ישראל", המדבר על סטודנט ערבי שעלול לבצע פיגוע, נכתבו מילים קשות. בין היתר נכתב בשיר: "זה נכון שאני סתם חלאה כפוית טובה. זה נכון שיבוא הרגע בו תפנה לי את הגב, ואז אני אתקע בך את הגרזן המושחז".

כאמור, כנראה שאפילו בסטנדרטים של בניון מדובר בשיר חריף במיוחד ולאחר מספר שעות הוא הוסר מדף הפייסבוק של הזמר.

"שלום לכולם, שמחתי לקבל את תגובותיכם לשיר האחרון שהעליתי" כתב בניון לאחר שהשיר הוסר. "כיוצר חשוב לי להביא את דעותיי בפה מלא. אך כעת החלטתי לקחת לתשומת ליבי את תגובותיכם, אותם אני מעריך מאוד, ולשמור את מחשבותיי, הרהורי ושיריי אשר אני מעלה לדף, למקום אחר. עד אז, כמו תמיד דודו מנהל עמוד הפייסבוק ימשיך לשרת אתכם נאמנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר