המשטרה תבקש הארך מעצר איש העסקים החשוד בפרשת פישר

המשטרה תבקש היום מבית המשפט להאריך את מעצרו של איש העסקים, החשוד בפרשת רונאל פישר. על פי החשד הוא העביר שוחד לפישר בתמורה למידע. אתמול הוא נעצר (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
רונאל פישר (צילום: הדס פרוש - פלאש90)

פרשת רונאל פישר: המשטרה הודיעה הלילה (שלישי), כי תבקש היום מבית המשפט השלום בירושלים, להאריך את מעצרו של איש עסקים מוכר, שהיה בעברו מעורב בענף התקשורת, ונחקר במשטרה כחלק מהחקירה הנוספת בפרשה המדוברת שהביכה את המשטרה.

הוא נחקר בחשד כי נתן שוחד לפישר, תמורת הדלפות חקירה ושיבש מהלכי חקירה ומשפט. בתום שש שעות חקירה הוחלט במחלקה לחקירות שוטרים לבקש היום את הארכת מעצרו.

אתמול, האריך בית המשפט השלום בירושלים, בשלושה ימים את מעצרו של שי ברס, מנכ"ל נתיבי ישראל לשעבר, החשוד במעורבות בפרשה המדוברת. הוא נעצר על ידי המחלקה לחקירות שוטרים בחשד כי העביר כספים עבור שוחד לרונאל פישר.

החשודים בפרשה, נעצרו בשבוע שעבר בידי חוקרי המחלקה לחקירות שוטרים ונחקרו בחשד לתיווך לשוחד, שיבוש מהלכי משפט ועבירות מתחום טוהר המידות.

המחלקה לחקירות שוטרים כבר הודיעה בעבר לעו"ד רונאל פישר, על כוונתה להעמידו לדין פלילי בגין חלק מהחשדות נגדו, בכפוף לשימוע שייערך לו, ככל שיחפוץ בכך.
בפרקליטות ציינו כי נשקלת העמדתו של פישר לדין פלילי בפרשות העיקריות המכונות "פרשת אלון חסן" ו"פרשת אילון מכלוף", כאשר פרשיות נלוות נוספות עודן מצויות בחקירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר