סיעת ש"ס בחדרה חוזרת לקואליציה העירונית

סיעת ש"ס בעיריית חדרה, חוזרת לקואליציה העירונית. הדבר סוכם לאחר פגישה בין יו"ר ש"ס אריה דרעי, ראש העיר צביקה גנדלמן וחברי המועצה מש"ס על דעת רבני העיר (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הפגישה בין דרעי ור"ע חדרה (צילום: באדיבות המצלם)

מעשה אבות סימן לבנים? אחרי שפרשה מהקואליציה לפני חודשים ספורים, סיעת ש"ס בעיריית חדרה חוזרת לקואליציה וזאת לאחר סיכומים חדשים אליהם הגיעו עם ראש העיר צביקה גנדלמן, שקיבלו את אישורו של יו"ר ש"ס אריה דרעי.

בפגישה שנערכה בין רבני ש"ס בחדרה, יו"ר התנועה וחברי סיעתו העירונית עם ראש העיר, אושרה סופית חזרתה של המפלגה אל ספסלי הקואליציה והנהלת העיר.

לדברי גורמים פוליטיים. בשלב ראשוני יקבלו בש"ס את מה שקיבלו בבסיס ההסכם שנחתם בתחילת הקדנציה: המועצה הדתית, תיק הרווחה, המחלקה לתרבות וקהילה, מתנ"ס מורשת ישראל,יו"ר ועדת הנחות במיסים, מ"מ יו"ר ועדת מכרזים, מ"מ ועדת שמות, מ"מ ועדת ביטחון, מ"מ ועדת בטיחות בדרכים, מ"מ יו"ר הנהלת מתנ"ס גבעת אולגה, וחברות בוועדות: ועדת משנה לתכנון ובניה, ועדת כספים, ועדת חינוך,ועדת איכות הסביבה,ועדה למאבק בנגע הסמים, ועדה למעמד לשלום הילד, ודירקטורים ביחידות הסמך: חברה כלכלית, ומט"ש.

מעיריית חדרה נמסר בתגובה כי "לאחר מגעים ומשא ומתן בין ראש העיר לתנועת ש"ס חדרה, סוכם על חזרתה של סיעת ש"ס לקואליציה העירונית ולהנהלת העיר. החזרה היינה על בסיס ההסכם הקואליציוני אשר נחתם בתחילת הקדנציה".

בעירייה הוסיפו כי "סיעת ש"ס תשולב במהרה בתנופה ובעשיה של הנהלת העיר ובוועדות השונות כחלק מהותי ובלתי נפרד ממנה. סוכם בין הצדדים כי יוקם פורום לשמירת המרקם והאחווה בין דתיים וחילוניים, בהסכמת ובהכוונת רב העיר וראש העיר. הפורום יכלול רבנים ואנשי רוח, אנשי חינוך, ואנשי ציבור מתוך ראיה של שמירת הסטטוס קוו והמרקם והדו קיום בין כל חלקי האוכלוסייה בעיר חדרה".

"הצדדים הביעו את רצונם להגשים את חזונה של העיר חדרה והפיכתה לאחת הערים המובילות בארץ, תוך התחשבות בצורכיהם וברגשותיהם של כל חלקי האוכלוסייה, והם תקווה כי ביד אחת ובעשייה משותפת יוכלו להצעיד את חדרה קדימה לפריחה שישגוג והצלחה", דברי עיריית חדרה.

דרעי וראש העיר חדרה (צילום: באדיבות המצלם)

מתנועת ש"ס נמסר: "אכן מפלגת ש"ס חוזרת לקואליציה חזקה מתמיד, מאמינה בערכיה, ושואפת להישגיה. רק באמון הדדי נוכל לבנות ולהיבנות. תנועת ש"ס שמה לה למטרה בסדר ראש העדיפויות את טובת האזרח וכל צרכיו בכל האופנים, ובכללו כל דבר שאמור לקדם ולסייע לאזרח הקטן מול הממסד השלטוני או קידום מול גורם רווחה כזה או אחר, תמיד נהיה שם בשבילו".

"למודי ניסיון וחדורי מוטיבציה, עשינו ככל שלאל ידינו בכל תקופת שהותנו באופוזיציה ונמשיך לתרום ולעשות כיום מתוך הקואליציה, תוך ראיה מרחבית ועמוקה של טובת האזרח. תנועת ש"ס המתחדשת מסמלת שקיפות והגינות, לכל אורך הדרך הוכחנו ונצמדנו לערכינו, לכל מקום שנצעד נביט קדימה באספקלריה של יושר והגינות ועם תובנות אלו נמשיך להוביל את העיר חדרה למקום בטוח יציב ואיתן", הוסיפו.

דרעי ויו"ר ש"ס בחדרה בועז ביטון (צילום: באדיבות המצלם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר