בלי לשבור קירות: הטריקים שיגרמו לחדר השינה להיראות גדול יותר

מרגישים שחדר השינה "קטן" עליכם? יש לנו חדשות טובות בשבילכם: טריקים פשוטים וחסכוניים שיגרמו לחדר השינה להיראות גדול ומרווח יותר, בלי שתצטרכו לשבור קירות (סטייל)

לא חייבים לשבור קירות כדי להרחיב את החדר (צילום: shutterstock)

החדשות הטובות: חדר שינה קטן יכול להפוך לגדול יותר בלי לשבור קירות - אלא בעזרת מספר טריקים ויזואליים פשוטים, שיגרמו לחדר להיראות מרווח יותר, ולא צפוף קטן.

רהיטים וחפצי נוי

כמה שפחות חפצים על השידה והרצפה. אחסנו את החפצים במגירות אחסון סגורות, והציבו לקישוט רק מעט חפצי נוי. העדיפו קירות חלקים עם מעט תמונות.

מלאו את החדר במעט רהיטים, בעלי מראה 'קל' - עדיף בהירים, שצורתם אינה דומיננטית מאוד, העלולה לתת תחושה חנוקה ועמוסה.

בחדר הילדים, המיטה לא צריכה לתפוס את כל החדר. מקמו את המיטה בזווית שלא יתבזבזו יותר מידי סנטימטרים. למראה מסודר, פתחו את המיטה רק בלילה, ולאורך היום השאירו אותה סגורה. כך תרוויחו שטח למשחק.

לעומת זאת, בחדר ההורים, עדיף למקם את המיטות בקיר שמול הדלת, ולרכז בהן את תשומת הלב. עם זאת, האקססוריז לחדר (כיסויי מיטה, ווילונות, שטיחים) צריכים להיות בעיקר בגוון אחיד ושקט, ולא צבעוניים ורועשים. בחרו אביזר אחד שיהווה את מקור הצבע בחדר (לדוגמה: כיסוי מיטה בורדו, וכל השאר בהירים).

מראות

לא תאמינו מה מראות יכולות לעשות לחדר שלכם. הן לא תופסות מקום - אך מכפילות את המרחב החזותי. זו דרך זולה וקלה להגדלת חללים.

מראות מכפילות את המרחב החזותי (צילום: shutterstock)

הציבו מראות מול החלונות. הן יכפילו את אור השמש, ויצרו תאורה טבעית מחמיאה שתגרום לחדר להיראות מסוגנן ונעים.

תאורה

לתאורה טובה יש השפעה רבה על מראה החדר וגודל החלל. האור יכול להערים על העין ולגרום חדר להיראות גדול יותר ממה שהוא באמת. תנו לאור הטבעי להיכנס, ושמרו על החלונות פתוחים לאורך היום.

בשעות הערב, הדליקו מנורות שולחן בגוונים רכים. עם זאת, וודו שהמנורות זהות בצורתן, כי מנורות שונות יהוו הסחת דעת, ויקטינו את החלל.

מנורה לבנה בסטייל שאבי-שיק (צילום: shutterstock)

בחרו במנורות המרככות את אור הנורה הישיר, אך לא מעמעמות אותו יותר מידי. כמו מנורות לבנות בסטייל עתיק, מנורות בציפוי לכה שחורה ואף מנורות בסגנון סיני, שמלבד הגדלת החלל, יעניקו לחדר טאצ' ייחודי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר