גופת אור אסרף תנחת היום בישראל, המשלחות הזרות עוזבות את נפאל

גופתו של אור אסרף תנחת היום בישראל ותבוא לקבורה בנוכחות המשטרה. האיחוד האירופאי עדכן כי 60 מאזרחיו עדיין נעדרים. מניין ההרוגים עלה ל-7,376 בני אדם (חדשות עולם)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אור אסרף ואביו (צילום: מתוך YNET)

גופתו של אור אסרף, הישראלי האחרון שנמצא בין ההריסות בנפאל בעקבות רעידת האדמה, תובא היום (שלישי), לישראל ומבית הוריו תצא מסע הלווייתו בהשתתפות בני משפחתו עשרות רבות של מכרים וידידי המשפחה.

חילוץ הגופה לקח זמן רב בעקבות הקושי לחלצה מהאזור ההררי בו נמצאה. החילוץ המורכב נעשה על ידי מסוק חבלים ועוד.

הלילה מסר גורם באיחוד האירופי, כי שישים אזרחים ממדינות שונות עדיין מוגדרים נעדרים מאז רעש האדמה שהיכה בנפאל לפני יותר משבוע.

הנתון המדובר, נמוך משמעותית מהנתון הקודם שהופץ על ידי גורמים באיחוד האירופי, לפיו ישנם כאלף נעדרים. המספר המדובר הולך ומצטמצם מידי שעה.

ככל שהזמן נוקף כוחות החילוץ ממדינות רבות ממשיכים בחילוצים של אזרחים שהקשר עימם אבד מאז רעידת האדמה. נכון לשעה זו הצליחו המחלצים לחלץ עוד מאה גופות.

מניין ההרוגים עומד על 7,376 הרוגים, כך לפי הדיווחים בנפאל. על פי הדיווח 14,123 בני אדם נפצעו, בהם 6,512 שעדיין מאושפזים בבתי חולים.

שר ההסברה של ממשלת נפאל ביקש אתמול מחברי משלחות המחלצים הזרים בהם ישראל לשוב לארצם ואמר כי מרבית מאמצי חילוץ הפצועים וההרוגים הסתיימו וכי הרשויות במקום ערוכות לטפל במשימות שנותרו.

כ-4,050 מחלצים מ-34 מדינות נרתמו למאמצי החילוץ בנפאל, מאז שרעידת האדמה העוצמתית הכתה במקום לפני עשרה ימים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר