הציונות הדתית בלחץ: "חרפה, חוצפה והשפלה"

ראש הממשלה נתניהו ולשכתו מפעילים לחצים על 'הבית היהודי' בכדי להוריד את דרישותיהם במשא ומתן, אך הציבור הדתי וכלי התקשורת שלו, פועלים למנוע את כניעת בנט (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: Miriam Alster/FLASH90)

בחירות 2015 • מרכיבים ממשלה: ראש הממשלה בנימין נתניהו ואנשי לשכתו מפעילים ביממה האחרונה לחצים על בכירים במפלגת 'הבית היהודי' בכדי להוריד את יו"ר המפלגה נפתלי בנט מהדרישות שלו במשא ומתן.

בין היתר אומרים בליכוד כי "לא ייתכן ש'הבית היהודי' יפילו ממשלה לאומית".

מי שמתגייס למען 'הבית היהודי' הוא אתר חדשות ערוץ 7 שהעלה בצהריים כותרת ראשית פרי עטו של העורך הראשי עוזי ברוך, תחת הכותרת: "חרפה, חוצפה והשפלה".

בידיעה נכתב בין היתר: "לא בוחלים באמצעים. ראש הממשלה בנימין נתניהו מפעיל בשעות אלה גורמים שונים בניסיון אחרון לגרום למפלגת הבית היהודי להיכנס לקואליציה בתנאים אותם הוא מכתיב ועל פי הצעת האולטימטום אותה פרסם אמש".

עוד כותב ברוך: "לצורך כך, פועלים אנשיו של ראש הממשלה בכמה מישורים: הפעלת לחץ על רבנים בכירים בציונות הדתית שידברו על ליבו של יו"ר הבית היהודי בנט, ניסיונות להביא לפיצול מפלגת הבית היהודי ולתסיסה פנימית בתוכה, משלוח הודעות SMS לחברי מרכז המפלגה וכן הפצת ספינים בנוגע לאפשרויות אחרות העומדות בפני נתניהו".

"במפלגה מאשימים את הליכוד ואת ראש הממשלה בניסיון מכוון להשפיל את הציונות הדתית גם ברגעים המוכרעים של המשא ומתן הקואליציוני. תחילה הייתה זו הפרת ההבטחה לתיק הביטחון, לאחר מכן הפרת הסיכומים הבלתי רשמיים לחלוקת השליטה בתיק הדתות ולאחר מכן הודעת אולטימטום מבזה הכוללת רמיזות נמוכות אודות העברת הטוטו לשליטת הבית היהודי", כותב ברוך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר