בדיקת 'דיגיטל': מהו סמארטפון האנדרואיד הכי טוב?

העמדנו למבחן את שלושת מכשירי הדגל של ענקיות הסלולר סמסונג, LG ו-HTC ובדקנו מהו סמארטפון האנדרואיד הטוב ביותר כיום. עוד ב'כיכר TV': ח"כ אייכלר מדבר ערבית (חדשות)

חיים אבני | כיכר השבת |
(עריכה: כיכר השבת, צילומים: מוחמד שינאווי, ערוץ הכנסת, יח"צ, כיכר השבת)

העמדנו את מכשירי הדגל של אנדרואיד ראש בראש: שבוע לאחר שענקית האלקטרוניקה LG הצטרפה למתחרותיה והשיקה את מכשיר הדגל החדש שלה, ה-LG G4, בדקנו עבורכם מהו מכשיר הדגל האנדרואידי הטוב ביותר בשוק.

גלקסי 6

נתחיל עם מכשיר האנדרואיד המגניב של השנה - הגלקסי 6 שמגיע גם בדגם אדג' עם מסכים מעוקלים קלות. בסמסונג ניסו והצליחו לייצר מכשיר יפהפה שאמנם מזכיר את האייפון 6, אך בהחלט עוצב בטוב טעם.

אהבנו: עיצוב יפהפה ויוקרתי, מסך באיכות הטובה ביותר שנתן למצוא כיום בשוק, טעינה מהירה, מעבד מפלצתי וזיכרון RAM מהיר במיוחד, מצלמה אחורית איכותית ומהירה ומצלמת סלפי עם HDR, רמקול ואוזניות איכותיות ועצמתיות.

לא אהבנו: דומה מדי לאייפון, סוללה לא מספקת, נוטה להתחמם מעט, אין חריץ הרחבה, לא עמיד בפני מים ומחיר גבוה לדגמי ה-Edge.

ציון דיגיטל: 9.8

LG G4

בניגוד לסמסונג, המתחרה הקוריאנית LG החליטה להישאר עם העיצוב המסורתי של סדרת ה-G, אלא שהG-4 זכה לחיפוי אחורי מעור אמתי (וגרסה פלסטית לטבעונים) ולמסך מעוקל קלות.

אהבנו: את המסך החד והאיכותי, את המצלמה המשופרת (מאוד!) הכוללת גם מייצב בשלושה צירים שתשפר משמעותית את איכות הצילום.

לא אהבנו: את הסוללה שנותרה בגודל 3,000 מיליאמפר שספק אם תספיק לעבודה של יום שלם. המסך שמגיע בגודל 5.5 אינץ גם לא יתאים לכולם.

ציון דיגיטל: 9.3

HTC M9 ONE

HTC הטיוואנית נהגה בעבר להפתיע עם חידושים ושיפורים משמעותיים ואף הובילה את השוק לעתים, אך ב-HTC M9 ONE - מכשיר הדגל שהשיקה החברה לפני כחודשיים, החברה אכזבה את המעריצים כשהציגה טלפון דומה למדי לקודמו, בלי שדרוגים משמעותיים. בעידן בו מנסים ענקיות הטכנולוגיה להפתיע עם עיצובים חדשים לגמרי, נותרה HTC עם העיצוב המתיישן והלא ממש מושך.

לא אהבנו: את חוסר החדשנות, את המסך הבינוני, את המחיר הגבוה מאוד, ואת חיי הסלולה הבלתי מספקים.

ציון דיגיטל: 7.9

עוד במבזק כיכר TV:

דו"ח מבקר המדינה שהותר היום (שלישי) לפרסום, מכיל ביקורת על התנהלות גופים ציבוריים בהטבות שהם נותנים לעובדיהם. לפי הדו"ח, עשרות גופים ציבוריים בישראל מעניקים לעובדיהם הטבות ללא תשלום. בנוסף, מותח המבקר ביקורת על המשרד להגנת הסביבה שלא מטפל כראוי במקורות זיהום, וגם על הביטוח הלאומי.

כתב אישום הוגש נגד רופא שיניים מהצפון, בחשד שהעביר כספים לחמאס ברמאללה. הנאשם, מאלכ חטיב, מואשם שהעביר כ-170 אלף שקלים לחמאס באזור רמאללה בהנחיית סוכן זר מעזה. בנוסף הוא מואשם בהסעת שב"חים. בשב"כ אומרים כי בחקירתו הודה חטיב כי העביר כספי חמאס בין רצועת עזה לגדה בהנחיית פעיל חמאס מעזה.

ולסיום: לח"כ איימן עודה, שנשא אתמול את נאומו הראשון במליאת הכנסת, המתינה הפתעה: בתום הנאום עלה ח"כ ישראל אייכלר לדוכן וברך אותו בערבית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר