מגיש החדשות מייק האקבי הודיע על ריצה לנשיאות ארה"ב

מושל ארקנסו לשעבר ומהמגישים הבכירים עד לא מכבר של רשת "פוקס ניוז", מייק האקבי הרפובליקני, הכריז היום על התמודדותו במירוץ לנשיאות ארצות הברית בשנה הבאה (חדשות)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

ככל שהבחירות לנשיאות ארה"ב מתקרבות, הקרבות בשתי המפלגות הגדולות מתחממים. לפני זמן קצר (שלישי) הודיע מושל ארקנסו לשעבר ואחד מהמגישים הבכירים עד לא מכבר של רשת "פוקס ניוז", מייק האקבי, הודיע על הצטרפותו למירוץ לנשיאות ארה"ב.

האקבי (59) יתמודד בבחירות המקדימות של המפלגה הרפובליקנית וינסה לזכות במועמדות מטעם המפלגה בבחירות לנשיאות ארה"ב.

כזכור, בתחילת השנה הודיע האקבי בשידור חי כי הוא מתפטר מתפקידו כמגיש ברשת "פוקס", זאת לאור השמועות שעלו כי בכוונתו לרוץ לנשיאות. "הערב אני אגיד יותר מלילה טוב, אני אגיד להתראות" אמר אז האקבי. "בזמן האחרון עלו שאלות וספקולציות לגבי האם אני מתכוון לרוץ לנשיאות. אם הייתי שולל זאת - הייתי יכול להמשיך להגיש את התכנית הזאת, אבל אני לא יכול להכריז הכרזה כזאת".

מייק האקבי מודיע על התפטרותו בשידור חי (מתוך שידורי "פוקס")

"לכן, הדבר המכובד ביותר לעשות כעת זה להפסיק את עבודתי כאן" אמר האקבי. במפלגה הרפובליקנית יעשו בבחירות הקרובות כל דבר אפשרי בכדי להשיב להם את השלטון. אחד השמות החמים הוא ג'ב בוש, אחיו של נשיא ארה"ב לשעבר ג'ורג' בוש, שהודיע כי הוא "שוקל בחיוב" להתמודד על מועמדות המפלגה לנשיאות.

האקבי נחשב תומך גדול של ישראל. הוא ביקר בארץ מספר פעמים ולגלג רבות בתכניתו על היחס של הממשל הנוכחי הדמוקרטי בבית הלבן כלפי הסכסוך במזרח התיכון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר