כתב אישום: פלסטיני פרץ לבתים ביום העצמאות

כתב אישום הוגש נגד פלסטיני תושב דהריה, הנאשם בפריצה לשלושה בתים ביישוב מיתר ביום העצמאות, וגניבת חפצים יקרי ערך. הוא נעצר הודות לערנות חיילים במחסום (משפט)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: יוסי זמיר - פלאש90)
שוטרי תחנת עיירות עצרו פלסטיני בשנות ה-30 לחייו תושב דהריה בעקבות דיווח למוקד מאה של המחוז הדרומי אודות בחור שהגיע לאזור מחסום מיתר כשבאמתחתו ציוד יקר ערך.
בתום חקירה ולאחר ביסוס התשתית הראייתית, הוגש כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בגין שלוש פריצות שביצע ביישוב מיתר, זמן קצר לפני שנעצר.
מהחקירה עלה כי החשוד הגיע ביום העצמאות ליישוב מיתר סמוך לחצות, בלילה שבן חמישי לשישי ופרץ לשלושה ביישוב וגנב ציוד יקר ערך שכלל ארנקים, תיקים אישים, כרטיסי אשראי, מכשירי סמרטאפון ועוד, רכוש שנמצא בחלקו ברשותו כשנעצר.
קצין חקירות של תחנת עיירות רפ"ק רונן עמרם ציין כי מעצרו של החשוד התאפשר עקב ערנותם של החיילים במחסום, שדיווחו למוקד מאה של משטרת המחוז הדרומי וכי החקירה נמשכה עד לביסוס התשתית הראייתית והגשת כתב אישום.
עוד הוא ציין כי "המשטרה פועלת לחיזוק תחושת הביטחון של האזרח, אך חרף המאמצים לא ניתן להבטיח כיסוי מלא וכי כלל המשאבים מופעלים על מנת לחזק את תחושת הביטחון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר