כתב אישום: זייפו 10,000 שקל במטבעות 10 שקל

כתב אישום הוגש היום נגד שלושה בני אדם, הנאשמים כי הפעילו מעבדה לזיוף מטבעות של 10 שקלים. הם זייפו מטבעות בסך של 10,000 שקל וניסו לבדוק את אמינותם (חדשות, משפט)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: אוראל כהן - פלאש90)

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר לבית משפט השלום בפתח תקווה כתב אישום נגד עודד רון, תושב ת"א בן 49, רונן דנוך, תושב אחיעזר בן 41, וגל שרר, תושב חולון בן 39, בגין זיוף מטבע פשוט וקשירת קשר לפשע.

על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד רעות אבירי, סמוך לחודש ספטמבר 2014, קשרו הנאשמים קשר לזיוף מטבעות של 10 שקלים. לשם כך, חיפשו הנאשמים מחסן אשר ישמש עבורם כמעבדה בה יוכלו לייצר את המטבעות המזויפים, עד אשר שכרו מחסן המתאים לצורכיהם בגבעת כוח.

במסגרת הקשר, העביר שרר לרון ודנוך, כספים לצורך רכישת המכונות המשמשות לייצור המטבעות. הנאשמים העבירו למעבדת הזיוף מכבש אשר שימש לייצור המטבעות המזויפים והתקינו חשמל בהתאם לצורכי המכונות. בהמשך, העבירו דנוך ושרר למעבדת הזיוף מחרטה לצורך ייצור המטבעות. לאחר מכן, פנו רון ודנוך למפעל ציפויים על מנת שאלו יבצעו עבורם ציפוי ניקל ל-10,000 מטבעות נירוסטה. עבור עבודת הציפוי שילם רון למפעל סך של 3,000 שקלים.

לפני כחודש, ייצרו הנאשמים כמות קטנה של מטבעות של 10 שקל באופן שהם נחזים למטבעות אמיתיים ודנוך העביר לשרר מטבעות מזויפים על מנת שזה יבדוק את איכות הזיוף שלהם טרם הפצתם על ידו. מיד לאחר מכן, נעצרו רון ודנוך כשהם נמצאים במעבדת הזיוף ורון מייצר באמצעות המכבש מטבעות מזויפים.

שני אישומים נוספים מייחסים לרון עבירות של זיוף מטבע פשוט, ניפוק מטבע מזויפת וניסיון לניפוק מטבע מזויפת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר