אהרן רמתי נשלח לשבעה ימי מעצר בית

בהתאם להחלטת בית משפט השלום בירושלים ביום שני, שוחרר היום מנהל סמינר "באר מרים" אהרן רמתי לשבעה ימי מעצר בית. רמתי עדיין מאושפז בבית החולים (חדשות ארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
אהרן רמתי (צילום: אהרן והב - כיכר השבת)

פרשת רמתי: בית משפט השלום בירושלים שלח את מנהל סמינר "באר מרים" אהרן רמתי, למעצר בית של שבעה ימים בתנאים מגבילים, זאת בהתאם להחלטה שניתנה בהארכת המעצר ביום שני.

כזכור, ביום שני, יממה אחרי מעצרו, האריך בית המשפט את המעצר עד להיום בשעה 10 בבוקר, וכעת כאמור נקבע כי רמתי ישהה במעצר בית לשבעה ימים, בבית אחיו מחוץ לירושלים, ויפקיד 5,000 שקל, בנוסף נאסר עליו לעסוק בניהול הסמינר בשבוע הזה.

בשבוע הבא, יתקיים דיון, האם להאריך שוב את התנאים המגבילים.

עורך דינו איתמר בן גביר אמר בתגובה ל"כיכר השבת", כי "עצם העובדה שאף בת לא התלוננה עד כה על תקיפה או התעללות, מעידה כאלף עדים, שכל הטענות הקשות שהופנו כלפי רמתי הינם רק שמועות חסרי בסיס".

עוד אמר בן גביר: "אני שמח שאחרי יומיים במעצר מרשי שוחר, אך לטעמי גם יומיים אלה היו מיותרים. המשטרה תשאלה עשרות תלמידות סמינר , וחקרה עדים נוספים וכל אלה הפריכו את השמועות. אם מכל הרעש הגדול החשד המרכזי של המשטרה הוא דיווחים לא נכונים של משכורות. אזי גם מבלי להקל ראש בכך, ברור שנעשה לרב עוול ויש להצטער שהמשטרה פעלה על סמך שמועות ורכילויות שחלקן הגיעו מגורמים אינטריסנטים שרוצים לפגוע ברב".

יצויין, כי רמתי שוהה עדיין באשפוז בבית החולים שערי צדק בירושלים, לאחר שאושפז מיד לאחר מעצרו, בעקבות "מיחושים בלב".

כזכור, במהלך הדיון ביום שני, טענה המשטרה כי יש קבלת דבר במרמה של מאות אלפי שקלים. נציג המשטרה חשף כי במהלך הפשיטה על ביתו של רמתי במקביל לפשיטה על הסמינר, נמצאו בביתו מעטפות עם כסף מזומן בסך עשרות אלפי שקלים.

המשטרה סיפרה בדיון כי כאשר השוטרים הגיעו לבצע חיפוש בביתו של רמתי, אשתו יצאה אליהם ואמרה כי היא צריכה כמה דקות כדי להתלבש זאת למרות שהייתה לבושה. החוקר סיפר כי שמע רעש של שקיות מבפנים, כשלאחר מכן התברר כי הוחבאו כספים בתוך שקיות בכל מיני מקומות בבית.

עו"ד בן גביר טען כי עדיין לא ברור מה זה הכספים הללו וייתכן כי אלו תרומות ותהה: "מי קבע שזה קבלת דבר במרמה". השופטת ציינה כי מבחינתה החשד הסביר הוא קבלת דבר במרמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר