נהגים "מסכני חיים" נעצרו ברהט

ברהט נעצרו בימים האחרונים שלושה נהגים ש"סיכנו חיים" לטענת המשטרה. מפקד תחנת רהט סנ"צ שלומי בן שושן: המשטרה תנקוט באפס סובלנות כלפי בריונות בכביש (תחבורה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
שוטר תנועה, אילוסטרציה (צילום: משה שי, פלאש 90)

בימים האחרונים נעצרו ברהט מספר נהגים שסיכנו חיי אדם בנהיגה, כך לפי המשטרה ממנה נמסר כי יש תשתית ראייתית להגיש נגדם כתבי אישום תוך זמן קצר.

חוקרי תחנת רהט הביאו לביסוס התשתית הראייתית כנגד שלושה חשודים שנעצרו במהלך השבוע שעבר כשהם נוסעים בצורה פרועה ברחבי העיר רהט ומסכנים את משתמשי הדרך האחרים ואת הולכי הרגל ולהגשת כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים כנגד כל אחד מהחשודים.

ביום חמישי הבחינו בלשי תחנת רהט שהיו בפעילות יזומה בעיר ברכב מסוג אאודי שנוסע בצורה פרועה ברחבי העיר תוך שהוא מסכן עוברי אורח, הם כרזו לנהג לעצור אולם הוא המשיך בנסיעה ופרק מהרכב תוך שהוא נמלט רגלית.

בתום מרדף רגלי הנהג, בשנות ה-30 לחייו תושב רהט, נעצר על ידי הבלשים והועבר לחקירה, בסיומה הוגש כנגדו כתב אישום ובקשה לחילוט רכבו.

באותו יום בשעות הצהרים הבחינו שוטרי אגף התנועה ברכב שנוסע במהירות מופרזת בכביש 264 בסמוך לכניסה לעיר רהט, הם כרזו לנהג לעצור אולם זה המשיך בנסיעה עד למעצרו על ידי השוטרים שהעבירו אותו לחקירה בתחנת רהט. מהחקירה עלה כי מדובר בתושב שטחים בשנות ה-20 לחייו שהגיע לאזור, בתום חקירה הוגש כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

ביום שישי הבחינו שוטרי הסיור ברכב שנוסע בתוך העיר במהירות ושלא על פי חוקי התנועה, הם כרזו לו לעצור אולם הוא המשיך בנסיעה עד למעצרו על ידי השוטרים, הנהג, בחור בשנות ה-20 לחייו תושב רהט הועבר לחקירה בסיומה הוגש כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

מפקד תחנת רהט סנ"צ שלומי בן שושן ציין כי המשטרה תנקוט באפס סובלנות כלפי עבירות של בריונות בכביש המסכנות לא רק את הנהג והנוסעים עימו ברכב אלא את משתמשי הדרך באשר הם וכי תביא למיצוי הדין עם המעורבים. עוד הוא ציין כי מיקוד האכיפה בעבירות הבריונות בכביש תמשך ככל שיידרש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר