פייפאל מציגה: גלולה במקום סיסמה

נמאס לכם לזכור את הסיסמאות הארוכות שלכם לתשלומים אינטרנטיים? פייפאל מציגה גלולה חדשה ומפתיעה שתגרום למחשב/טאבלט/ נייד שלכם לזהות שזה אכן אתם דרך שידור מתוך גופכם (דיגיטל, מחשבים)

חיים אבני | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

הכדור שישחרר אתכם מססמאות: ססמאות לשירותי הרשת השונים הן כמובן חובה שלא ניתן להסתדר בלעדיה. הוותיקים שבינינו בוודאי זוכרים את הימים בהם הססמאות השונות הכילו 4 ספרות בלבד, משימה פשוטה למדי לזיכרון. אך עם הזמן ועם התפתחות עולם אבטחת המידע וסכנות הסייבר שהתרחבו, הולכת הססמה ומתארכת, כשכיום מרבית שירותי האינטרנט החשובים דורשים ססמאות ארוכות ומסובכות הכוללות ספרות, אותיות וסמלים.

כעת רוצה ענקית התשלומים האלקטרוניים 'פייפאל' לפטור אתכם מהחובה להזין את הססמה המסובכת בכל פעם שתרצו להיכנס לחשבון, ואפילו לפטור אתכם מלזכור את הססמה. את השינוי המשמעותי הזה היא מתכוננת לבצע בעזרת גלולה המכילה ננו חיישנים אותה תבלעו דרך הפה.

הגלולה הייחודית כוללת חיישני תקשורת ייחודיים ורכיבי הצפנה, כך שכשהאדם שבלע את הכדור הזעיר יתקרב למכשיר הטלפון שלו או למחשב האישי שלו, הוא יחובר מידית לחשבון הפייפאל שלו ויוכל לבצע תשלומים.

למרות הפתרון המקורי של פייפאל, לא לגמרי ברור אם המשתמשים יסכימו לבלוע את הגלולה האלקטרונית של פייפאל רק בכדי שלא יצטרכו להזין את הססמאות. בנוסף, לא ברור כיצד תוודא המערכת כי האדם באמת מעוניין לפתוח את חשבון הפייפאל שלו והוא לא מנוצל לרעה, כמו למשל בעת שהמשתמש ישן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר